Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Πανελλήνιες & διατροφή: Ο σύμμαχος στην επιτυχία!

Πανελλήνιες εξετάσεις, ένα κεφάλαιο ιδιαίτερα απαιτητικό για τους εφήβους. Πέρα από την ησυχία στο σπίτι και τον  καλό ύπνο,  η σωστή διατροφή είναι απαραίτητη για να «έρθει» η επιτυχία!

Σχετικά με τη διατροφή, ένα πλήρες και ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα είναι αυτό που χρειάζεται. Τα φρούτα, τα λαχανικά, η πρωτεΐνη του κρέατος και το φώσφορο των ψαριών είναι στις πρωταγωνιστικές επιλογές.

Ως γνωστόν, οι βιταμίνες, τα ιχνοστοιχεία, τα μέταλλα που δίνουν οι παραπάνω τροφές βοηθούν στην καλύτερη συγκέντρωση και στον σωστό ανεφοδιασμό του οργανισμού, για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στο άγχος και στις απαιτήσεις των ημερών.

Ας δούμε τα sos κεφάλαια του διατροφικού πλάνου:

Κεφάλαιο 1: Πρωινό για βασιλιάδες
Η θετική επίδραση του πρωινού είναι δεδομένη, μιας και  είναι το γεύμα που «ξυπνά» σωστά τον οργανισμό και δίνει ενέργεια για όλη την ημέρα.

Χυμός πορτοκάλι για την χρήσιμη βιταμίνη C, αβγό, τοστ με γαλοπούλα, τυρί χαμηλών λιπαρών αλλά και το μέλι είναι σίγουρα ένας υπέροχος συνδυασμός για να καλωσορίσουν σωστά την απαιτητική ημέρα τους.

Κεφάλαιο 2ο: Συχνά γεύματα

Ένας δεύτερος παράγοντας επιτυχίας του διατροφικού πλάνου των πανελληνίων είναι τα συχνά γεύματα τα οποία ανεφοδιάζουν τον οργανισμό χωρίς να προκαλούν κορεσμό, που έχει αρνητικά αποτελέσματα όπως υπνηλία, καούρες κτλ. Τα τρία κυρίως γεύματα και 2 με 3 ενδιάμεσα είναι ιδανικά. Τα φρούτα, οι μπάρες δημητριακών, το τοστ χαμηλών λιπαρών είναι λύσεις ενδιάμεσων γευμάτων.

Κεφάλαιο 3ο: Πολλά υγρά για ενυδάτωση και καθαρό μυαλό!
Το νερό είναι σπουδαίος σύμμαχος την περίοδο αυτή!

Απ΄ τη μία η ζέστη μιας και είμαστε ήδη στο καλοκαίρι και από την άλλη το άγχος αφυδατώνουν τον οργανισμό, για αυτό τα 6-8 ποτήρια είναι απαραίτητα (ανάλογα με τις ανάγκες του οργανισμού καθορίζεται η σωστή ποσότητα)! Οι χυμοί φρούτων είναι επίσης πολλοί χρήσιμοι. Όσον αφορά στον καφέ που πολύ μαθητές συνηθίζουν να πίνουν, για να μένουν ξύπνιοι για περισσότερο, θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο μιας και διεγείρουν το  νευρικό σύστημα και αυξάνουν τους καρδιακούς παλμούς, εντείνοντας το αίσθημα της ανησυχίας.

Τρία βασικά σημεία κλειδιά για να βοηθήσετε τα παιδιά να ανταπεξέλθουν στην απαιτητική αυτή περίοδο της ζωής τους. Ωστόσο, δείτε πέρα από τη διατροφή κι άλλες χρήσιμες τακτικές για να βοηθήσετε το παιδί σας!  

Διαβάστε ακόμα