Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Σνακ.. από σπίτι για τα φθινοπωρινά απογεύματα!

Μετά το μεσημεριανό και πριν το βραδινό μεσολαβούν εκείνες οι ώρες της λιγούρας που θέλεις να τσιμπήσεις κάτι είτε είσαι στο σπίτι, είτε στο γραφείο και αυτή η ανάγκη ισχύει και για τα παιδιά φυσικά! Τα γλυκά ειδικά τώρα το φθινόπωρο πρωταγωνιστούν, πώς όμως μπορούμε να τα κάνουμε πιο υγιεινά;

Ακολουθούν μερικές νόστιμες προτάσεις για σνακ από σπίτι!

·         Αξιοποιήστε τα φρέσκα λαχανικά της εποχής και δημιουργήστε νόστιμες και θρεπτικές mini σαλάτες. Προσθέστε τυρί κρέμα & κρακερς ολικής, για να αυξήσετε τη γεύση και να μειώσετε τα λιπαρά. Πιο «βολικά» στο ρόλο του σνακ ταιριάζουν τα στικς λαχανικών!

·         Το ίδιο ισχύει και για τα φρούτα!

Κάντε πολύχρωμους και υγιεινούς συνδυασμούς και προσθέστε δημητριακά και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά που θα δώσουν άλλη νοστιμιά στο σνακ σας! Μια θρεπτική ιδέα για τώρα είναι το ψιλοκομμένο μήλο  πασπαλισμένο με κανέλα.

·         Άλλη μια ιδέα είναι το αγαπημένο κέικ που μπορεί να φτιαχτεί με ότι σκεφτούμε.. σοκολάτα, φρούτα, ξηρούς καρπούς, σταφίδες. Προτιμήστε καστανή ζάχαρη και λίγες ποσότητες γλυκαντικών.

·         Σπιτικές μπάρες δημητριακών με τα υλικά που αγαπάτε πχ ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα, σοκολάτα

·         Smoothies

Με περίπου 120 ml χυμού της αρεσκείας σας, 2 κουταλιές της σούπας γιαούρτι ή γάλα και ½ φλιτζάνι από τα αγαπημένα σας φρούτα.

Για τις πιο αλμυρές γεύσεις προτιμήστε

·         Αραβικές πιτούλες με χούμους

·         Mini πίτσες με αλεύρι ολικής και άπαχο τυρί

·         Τόνος με στικς από αγγουράκι

·         Τοστ με τυρί και λαχανικά που δε θέλει ψήσιμο

·         Σπιτικά τσιπς

Νόστιμες επιλογές για όλα τα γούστα και για όλη την οικογένεια!

Δημιουργήστε τους δικούς σας συνδυασμούς.