Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Θερμίδες & καλοκαιρινά φρούτα! Τι συμφέρει τη σιλουέτα μας;

Καλοκαιρινά φρούτα: Τα αγαπάμε, μας δροσίζουν ενώ παράλληλα μας φροντίζουν! Μπορούν να αποτελέσουν ένα από τα καλοκαιρινά μας γεύματα ή να προσθέσουν πόντους γεύσης στις συνταγές και τις σαλάτες μας.

Πόσες θερμίδες κρύβουν όμως; Ας δούμε παρακάτω….

Καρπούζι

100 γρ. από το «φρούτο κατατεθέν» του καλοκαιριού μας προσθέτει 21 θερμίδες και μας χαρίζει χρήσιμα αντιοξειδωτικά όπως βιταμίνη C, κάλιο και το πολύ χρήσιμο λυκοπένιο που προφυλάσσουν τον οργανισμό από σοβαρές ασθένειες.

Πεπόνι

Τα 100 γρ. δροσερού πεπονιού «κοστίζουν» στη σιλουέτα μας επίσης 21 θερμίδες και είναι και αυτό πλούσιο σε αντιοξειδωτικά , βιταμίνες δίνοντας στον οργανισμό μας ζωντάνια και ενέργεια. Το πεπόνι συμβάλλει και στην καλή υγεία των ματιών μας!

Φράουλες

Τα 100 γρ. έχουν 26 θερμίδες, είναι σίγουρα μία από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης C, έχουν διουρητική δράση και βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου!

Βερίκοκα
Τα 2 μέτρια προς κανονικά βερίκοκα έχουν περίπου 49 θερμίδες, ενώ οι βιταμίνες, το κάλιο και οι φυτικές τους ίνες δίνουν φυσική δύναμη στον οργανισμό, ενισχύοντας την άμυνά του σε ασθένειες!

 Σταφύλια

Τα 100γρ. περιέχουν περίπου 65 θερμίδες! Αξίζει να τα γευτείτε χωρίς τύψεις γιατί η ρεσβερατρόλη που έχει η φλούδα τους βοηθά τον οργανισμό να «αντιστέκεται» σε σοβαρές ασθένειες του κυκλοφορικού συστήματος. Στα συν τους ακόμη οι αντιφλεγμονώδεις και αντιαλλεργικές τους ιδιότητες.

Σύκα

100 γρ. από τα άκρως καλοκαιρινά σύκα θα «προσθέσουν» στη ζυγαριά μας 41 θερμίδες! Όμως οι πλούσιες φυτικές ίνες τους θα δώσουν στο έντερό μας την υγεία που χρειάζεται!  Προστατεύουν επίσης από καρδιακές παθήσεις, βοηθούν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, συμβάλλουν στην διατήρηση της πυκνότητας των οστών! 

Διαβάστε ακόμα