Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Γιορτές & κιλά! 3 tips για να κρατήσετε την ισορροπία.

Τα οικογενειακά τραπέζια στις γιορτές είναι παράδοση!

Η γαλοπούλα, οι κουραμπιέδες, τα μελομακάρονα, οι δίπλες, οι μεζέδες, τα κέικ είναι μερικοί μόνο από τους σίγουρους πειρασμούς! Πώς όμως θα καταφέρετε να κρατήσετε τη «γραμμή» σας χωρίς  να στερηθείτε τις υπέροχες αυτές γεύσεις;

Τρία έξυπνα tips σίγουρα θα σας βοηθήσουν πολύ!

1.    Μην πηγαίνετε σε καλέσματα «εντελώς» νηστικοί!

Σίγουρα αυτές τις μέρες θα δεχτείτε γιορτινά καλέσματα που κατά μεγάλη πιθανότητα θα περιλαμβάνουν φαγητό. Ένας έξυπνος τρόπος που θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τις extra θερμίδες είναι να φανείτε προνοητικοί και να μη φύγετε από το σπίτι με άδειο στομάχι. Ένα υγιεινό σνακ όπως μια μπάρα δημητριακών ή στικς λαχανικών μπορούν να σας βοηθήσουν να μετριάσετε την πείνα σας, έτσι ώστε με «καθαρό» μυαλό να επιλέξετε πιο προσεκτικά τις νοστιμιές που θα γεμίσουν το πιάτο σας!

2.    Πιάτο με τακτική 

Και ήρθε η στιγμή βρίσκεστε μπροστά από έναν μπουφέ γεμάτο γιορτινές λιχουδιές,  φερθείτε έξυπνα!

Επιλέξτε προσεκτικά τους συνδυασμούς που θα κάνετε στο πιάτο σας!
Κρατήστε την ισορροπία μεταξύ κρεατικών- υδατανθράκων και λαχανικών. Οι  σαλάτες των γιορτινών τραπεζιών αποτελούν μια πολλή καλή λύση για να κρατήσετε τη γραμμή σας μιας και ισοδυναμούν τις περισσότερες φορές με πλήρη γεύματα. 

Δώστε τους την πλειοψηφία του χώρου στο πιάτο σας, έτσι και θα χορτάσετε και θα αποφύγετε τα παραπανήσια κιλά! Μετριάστε τους υδατάνθρακες (ψωμιά, ζυμαρικά, πατάτες) και προτιμήστε λαχανικά και πρωτεΐνη.

3. Υποκύψτε στους πειρασμούς με μέτρο… 

Τα γλυκά και τα ποτά είναι σίγουρα οι πειρασμοί των γιορτών!

Μην τα στερηθείτε σε καμία περίπτωση, απλά προσαρμόστε τα στο σωστά στο πρόγραμμά σας.  Ένα καλό κόλπο είναι να τηρείτε το διατροφικό σας πλάνο κανονικά χωρίς «ζαβολιές» απλά προσαρμόζοντας τις γεύσεις των γιορτινών τραπεζιών στα μέτρα σας και φυσικά να μην αμελείτε τη φυσική σας δραστηριότητα!

 

Χρόνια πολλά και καλή απόλαυση!

 

 

Διαβάστε ακόμα