Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Όταν τα παιδιά κοιμούνται… Η μαμά “χορεύει”!

Τα παιδιά κοιμήθηκαν, το σπίτι ησύχασε και ναι η πολυπόθητη ώρα της χαλάρωσης ξεκίνησε! Σε μια γεμάτη ημέρα από υποχρεώσεις, του σπιτιού, των παιδιών, της δουλειάς και των υπολοίπων μελών της οικογένειας η ώρα του διαλείμματος είναι… παραδεισένια! Πώς θα την αξιοποιήσετε κατάλληλα και θα προσθέσετε πόντους αληθινής ξεκούρασης στο ημερήσιο πρόγραμμά σας; Πάρτε ιδέες! 

 

1. Διαβάστε το αγαπημένο σας βιβλίο ή σερφάρετε στα site που σας αρέσουν

Ξεκουράστε το μυαλό σας, από τα νέα της ημέρας με το να διαβάσετε το αγαπημένο σας βιβλίο ή να σερφάρετε στην αγαπημένη σας ιστοσελίδα. Έτσι θα καταφέρετε να ξεχαστείτε και να νιώσετε αναζωογονημένες χωρίς ιδιαίτερο κόπο!

2.      Αφιερώστε χρόνο στην προσωπική σας φροντίδα.

Χαλαρωτικό αφρόλουτρο, homemade μανικιούρ πεντικιούρ, το να βάψετε τα μαλλιά σας, να κάνετε μάσκα προσώπου είναι μερικές μόνο από τις τακτικές που μπορούν να σας χαλαρώσουν ενώ παράλληλα θα έχετε και τις επόμενες μέρες την ευχαρίστηση να χαίρεστε τα… όμορφα αποτελέσματα τους!

3.Ελάτε πιο κοντά με τον σύντροφό σας

Μπορεί μέσα στη ροή της εβδομάδας η έξοδος με τον άνθρωπό σας να φαντάζει δύσκολη, όμως όταν τα παιδιά κοιμηθούν μπορείτε να μετατρέψετε το σπίτι σε ιδανικό μέρος χαλάρωσης και για τους δύο. Το αγαπημένο σας φαγητό, χαλαρή μουσική και η καλή σας διάθεση θα ξεκουράσουν και τους δυο σας από τη γεμάτη υποχρεώσεις ημέρα σας.

4.Yoga & διαλογισμός 

Η yοga και ο διαλογισμός είναι δύο πολύ αποτελεσματικές τακτικές για να χαλαρώσετε το νου σας και να ηρεμήσετε το σώμα σας από την κούραση.  Αν δεν το έχετε ξανακάνει μπορεί να αναζητήσετε video στο διαδίκτυο με οδηγίες διαλογισμού και yoga.

5.      Κάντε τη δική σας διατροφική ατασθαλία & νιώστε σαν παιδί! 

Ανοίξτε το ντουλάπι με τα νόστιμα “απαγορευμένα” και γευτείτε αυτά που προσφέρουν γλυκιές τύψεις αλλά υπέροχη γεύση όπως γλυκά, πατατάκια, γαριδάκια και άλλα νόστιμα.

 Φυσικά η συγκεκριμένη ζαβολιά δεν είναι καλό να επαναλαμβάνεται συχνά, για να κρατιέστε σε φόρμα!   

6.      Φτιάξτε το δικό σας πρόγραμμα χαλάρωσης και νιώστε καλύτερα.

Δημιουργήστε μια λίστα με όλα όσα θέλετε να κάνετε εκείνες τις ώρες της ησυχίας. Η αγαπημένη σας ταινία, το βιβλίο που δεν τελειώσατε ακόμη, το καινούργιο post στο αγαπημένο σας  site που μισοδιαβάσατε στο λεωφορείο ή ακόμα και το να κοιτάτε το ταβάνι και να ακούτε την αγαπημένη σας μουσική!
Καταγράψτε όσα μικρά μπορούν να κάνουν τη διάθεσή σας να ανέβει και νιώστε την γλυκιά ανυπομονησία της πραγματοποίησής τους.

 

Διαβάστε ακόμα