Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος Ανοικτά καταστήματα τις Κυριακές

5 υπέροχα σνακ για το ταπεράκι της παραλίας

Παίρνουμε τα κουβαδάκια, το αντηλιακό, τις πετσέτες, τα μπρατσάκια και φυσικά το ταπεράκι της παραλίας με φρέσκα φρούτα και λαχανικά της εποχής και η πιο αγαπημένη από τις τσάντες της ζωής μας είναι έτοιμη! Ακολουθούν 5 ιδέες για το πώς να ετοιμάσουμε το ταπεράκι της παραλίας για μικρούς και μεγάλους. 

Στην παραλία, ιδανικά θέλουμε να έχουμε μαζί μας τροφές που δεν αλλοιώνονται με τη ζέστη, είναι εύκολες στη μεταφορά και εύπεπτες .

Γεμιστό Κουλούρι Θεσσαλονίκης

Ένα αγαπημένο, τραγανό σνακ δεν είναι άλλο από το κουλούρι Θεσσαλονίκης. Γεμιστό μάλιστα, μεταμορφώνεται σε μία από τις πιο νόστιμες επιλογές για μικρούς και μεγάλους. Προσέξτε λίγο το κόψιμο στη μέση να γίνει σωστά και γεμίστε το με ελιές χωρίς κουκούτσι, φετούλες τομάτας και αγγούρι. Το σώμα μας χρειάζεται σωστή ενυδάτωση, ειδικά τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες! Η τομάτα και το αγγούρι αποτελούν ιδανική επιλογή λαχανικών, χωρίς να μας φορτώνουν με περιττές θερμίδες. Το αγγούρι είναι η καλοκαιρινή ασπίδα του δέρματος και της γραμμής, ενώ παράλληλα τα αντιοξειδωτικά της ντομάτας θα σας χαρίσουν σημαντικές ποσότητες βιταμίνης C για την προστασία του δέρματος από τον ήλιο και την αναδόμηση του κολλαγόνου!

Το φρούτο

Τα φρούτα είναι η πιο δροσιστική και αναζωογονητική ιδέα για την παραλία: μερικά κομμάτια καρπούζι, ροδάκινα, σταφύλι και βερίκοκα. Είμαστε προσεκτικοί να μένουν στη σκιά προκειμένου να διατηρούνται ζουμερά, δροσερά και γεμάτα φρεσκάδα! Μια τσάντα που διατηρεί τη θερμοκρασία είναι η ιδανική λύση.

frouta-(1).jpg

Λαχανικά κομμένα σε λεπτές λωρίδες

Ετοιμάστε μερικά λαχανικά κόβοντάς τα σε λεπτές λωρίδες. Ιδανικά είναι τα αγγουράκια, οι τομάτες και οι πιπεριές. Αποτελούν υγιεινή επιλογή που μας δροσίζει και δε μας βαραίνει, αποτελώντας έτσι ιδανικό snack για την παραλία.

laxanika-rodeles-(1).jpg

Μπάρες δημητριακών

Εκμεταλλευτείτε τα φρέσκα φρούτα της εποχής(δαμάσκηνο,σταφύλι, βερίκοκο) και φτιάξτε μόνοι σας σπιτικές μπάρες δημητριακών με μέλι  και βρώμη. Κόψτε τα φρούτα σε μικρά κομμάτια, ανακατέψτε τα με τα υπόλοιπα υλικά και ψήστε το μείγμα στους 180oC για 30 λεπτά. Αφήστε το να κρυώσει καλά, κόψτε το σε κομμάτια και έχετε έτοιμο ένα νόστιμο και σπιτικό snack για κάθε στιγμή της ημέρας.

mpares-(1).jpg

Ψητά λαχανικά

Ετοιμάστε από το σπίτι ψητά λαχανικά στη σχάρα και απολαύστε ένα ελαφρύ και θρεπτικό σνακ για εσάς και τα παιδιά σας. Πιπεριές, μελιτζάνες και ντομάτα, βρίσκονται σε αφθονία τώρα το καλοκαίρι. Διαλέξτε αυτά που σας αρέσουν και έχετε έτοιμο το σνακ σας!

psita-laxanika-(2).jpg

Μάθετε περισσότερα για τα φρέσκα της εποχής στη ενότητά μας Μάθε-Φάε-Ζήσε και εκμεταλλευτείτε την ποικιλία της εποχής για υγιεινά, θρεπτικά και δροσερά γεύματα στην παραλία.

Διαβάστε ακόμα