Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος Ανοικτά καταστήματα τις Κυριακές

Αποφεύγει το ψάρι, τα λαχανικά & τα όσπρια; Να πως θα τα λατρέψει.

Ήρθε η ώρα του φαγητού και γίνεται η καθιερωμένη μάχη του πιάτου, επειδή στο ημερήσιο πρόγραμμα έχετε ψάρι, λαχανικά ή όσπρια; Σας καταλαβαίνουμε και σας έχουμε τις λύσεις που χρειάζεστε, για να λήξει η μάχη ήρεμα για όλους και περισσότερο θρεπτικά για το παιδί!

Ψάρι:

Το ψάρι είναι από τις πιο θρεπτικές τροφές που όμως δύσκολα θα συναγωνιστεί τις τηγανιτές πατάτες και τα μακαρόνια στο πιάτο του παιδιού! Ωστόσο, επειδή περιέχει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, Ω3 λιπαρά, βιταμίνες, μέταλλα και τόσα άλλα χρήσιμα για τον οργανισμό μας δεν πρέπει να λείπει από το διαιτολόγιο κανενός. Έξυπνοι τρόποι για να περάσει το δικό σας και να φάνε τα παιδιά το ψάρι χωρίς πολλές διαπραγματεύσεις είναι:

  1. Ψάρι; Ποιο ψάρι;

    Καθαρίστε τα πολύ καλά και κάντε τα κροκέτες ή φιλέτα! Έτσι θα δημιουργήσετε μια πεντανόστιμη οφθαλμαπάτη, που δε θα θυμίζει σε τίποτα το ψαράκι με την ουρίτσα που αυτόματα στη θέα του ακούτε το ΟΧΙ τους! 

  2. Μαγειρέψτε τα με παρέα!

    Πολλές φορές  η θέα του ψαριού τα αποθαρρύνει, όμως αν δουν στο πλάι του πιάτου κάτι που αγαπούν πολύ π.χ. τηγανητές πατάτες, θα τους τραβήξει την προσοχή και θα αυξηθούν οι πιθανότητες να θέλουν να εγκλιματιστούν μαζί του.

  3. Βγείτε έξω για φαγητό!

    Σε μια ψαροταβέρνα που το παιδί χαίρεται παίζει και σίγουρα θα πεινάσει, εσείς θα έχετε όλες τις συνθήκες να περάσει το δικό σας και να τα καταφέρετε.

  4. Beauté πριν το μαγείρεμα!

    Τα παιδιά δεν αγαπούν τη μυρωδιά του ψαριού γι’ αυτό εσείς μπορείτε να απομακρύνετε τη μυρωδιά με ένα τρικ: Πλύνετε καλά -όπως πάντα- τα ψάρια και αφού το καθαρίσετε ραντίστε τα με λίγο χυμό λεμονιού και αφήστε τα στο ψυγείο για λίγα λεπτά. Το ψαράκι μετά θα είναι σφιχτό και δε θα μυρίζει καθόλου!


Όσπρια & λαχανικά:

Τα όσπρια είναι από τις πιο θρεπτικές τροφές γεμάτες βιταμίνες, υδατάνθρακες, φολικό οξύ, ασβέστιο και άλλα τόσα θετικά στοιχεία που κρατούν τον οργανισμό υγιή και δυνατό. Από την άλλη τα λαχανικά που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και φυσικά σε βιταμίνες είναι η καλύτερη ασπίδα προστασίας του οργανισμού μας! 

Τρικ για τα παιδιά:

  1. Φτιάξτε μπουρίτος!

    Τα μπουρίτος είναι μία πολύ καλή λύση εφόσον μπορείτε να «κρύψετε» όσπρια όπως φασόλια αλλά και λαχανικά ντοματούλα, μαρούλι, μαζί με νόστιμο κοτόπουλο και να τους φανεί περισσότερο δελεαστικό από το να τα τρώνε σκέτα!

  2. Κάντε τα κεφτέδες!

    Ρεβυθοκεφτέδες, τοματοκεφτέδες και ό,τι άλλο βάζει ο νους σας που μπορεί να «στρογγυλοποιηθεί» θα τα ξεγελάσει θυμίζοντάς τους τα νόστιμα κεφτεδάκια σας από κιμά και θα έχουν την ίδια κατάληξη! 

  3. Βάλτε φαντασία!

    Τα παιδιά αγαπούν τη συσκευασία πολλές φορές πιο πολύ και από το ίδιο το δώρο, το ίδιο ισχύει και για το φαγητό. Αν τους το σερβίρετε με ελκυστικό τρόπο τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να περάσετε πιο εύκολα τα υγιεινά μηνύματά σας.

  4. Μαγειρέψτε μαζί τους!

    Τα παιδιά αγαπούν πολύ το να τους δίνετε ρόλο και να υπολογίζετε στη δύναμή τους. Φτιάξτε μια υγιεινή συνταγή μαζί μαθαίνοντάς τους παράλληλα τη χρησιμότητα των υλικών. Σίγουρα θα δοκιμάσουν αυτό που έφτιαξαν!

Εύκολα και έξυπνα, τα παιδιά σας θα αποκτήσουν τις υγιεινές συνήθειες που θέλετε.

Μια δοκιμή θα σας πείσει!

Διαβάστε ακόμα