Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Αμπελοφάσουλα: νοστιμιά χωρίς θερμίδες

Τα αμπελοφάσουλα είναι στην εποχή τους και είναι ευκαιρία να τα απολαύσουμε όσο περισσότερο μπορούμε! Ξεχωρίζουν από τα άλλα είδη φρέσκων φασολιών, λόγω της τραγανότητάς τους. Έχουν ελάχιστες θερμίδες, την ίδια ώρα που είναι πλούσια και σε βιταμίνες και σε φυτικές ίνες. Τα ψηλόλιγνα αμπελοφάσουλα είναι το είδος εκείνο των φασολιών που μπορείτε να απολαύσετε σε μορφή σαλάτας, ως κυρίως πιάτο αλλά και με τη μορφή σνακ. Ας δούμε πώς!

Σαλάτα με αμπελοφάσουλα

Δροσερή, ελαφριά και χωρίς πολλές θερμίδες η λαχταριστή σαλάτα με αμπελοφάσουλα. Για να την απολαύσετε, θα χρειαστεί να καθαρίσετε τα αμπελοφάσουλα αφαιρώντας τις άκρες και τις ίνες τους από το πλάι. Ο βρασμός τους δεν διαρκεί πολύ. Θα χρειαστείτε μόλις 5 λεπτά αφού στη σαλάτα τα θέλουμε λίγο πιο τραγανά. Τσιγαρίστε σε αντικολλητικό σκεύος ένα λεπτοκομμένο κρεμμύδι, ελάχιστο σκόρδο και προσθέστε τα αμπελοφάσουλα. Αφήστε τα να πάρουν λίγο χρώμα όλα μαζί και στη συνέχεια προσθέστε αλάτι, πιπέρι και χυμό από 1 λάιμ. Στο σερβίρισμα προσθέστε θρυμματισμένο κατσικίσιο τυρί.

Τα αμπελοφάσουλα ως σνακ

Η παρασκευή του συγκεκριμένου σνακ διαρκεί περίπου όσο η διαδικασία να ανοίξετε το ντουλάπι για να βγάλετε από μέσα ένα σακουλάκι με chips και να το ανοίξετε. Θερμάνετε το αντικολλητικό σας σκεύος με λίγες σταγόνες ελαιόλαδο. Προσθέστε μια σκελίδα σκόρδο λιωμένη και τα αμπελοφάσουλα. Στη συνέχεια προσθέστε σουμάκ (θα το βρείτε στα μπαχαρικά), λίγες σταγόνες λάιμ και σκεπάστε το σκεύος για 6 λεπτά. Κατόπιν, ανοίξτε το και αν έχει πολλά υγρά, δώστε τους χρόνο προκειμένου να εξατμιστούν. Προσθέστε φρεσκοτριμμένη παρμεζάνα και απολαύστε τα με ένα ποτήρι λευκό κρασί και την αγαπημένη σας ταινία.

 
Διαβάστε ακόμα