Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Άγχος: Αυτός ο συνήθης ύποπτος!

Ο όρος άγχος (ή στρες) προέρχεται από το ρήμα ἄγχω, που στην αρχαία ελληνική γλώσσα σημαίνει σφίγγω ή πνίγω. Το άγχος μπορεί να ενεργήσει θετικά αλλά και αρνητικά. Θετικά, όταν δημιουργεί στον άνθρωπο το αίσθημα της εγρήγορσης και λειτουργεί απλά ως καταλύτης, για να ανταπεξέλθει σε απαιτητικές καταστάσεις χωρίς να βλάπτει τον οργανισμό του και αρνητικά όταν δημιουργεί προβλήματα στον οργανισμό όπως  εφίδρωση, ταχυπαλμία, λιποθυμικές τάσεις, κρίσεις πανικού. Οι ολοένα αυξανόμενοι ρυθμοί της καθημερινότητας και τα αναπόφευκτα προβλήματα, που όλοι μας αντιμετωπίζουμε, είναι το καλύτερο έδαφος για το άγχος. Πώς μπορούμε όμως να το αντιμετωπίσουμε;

Α. Ξεκινήστε γυμναστική

Έρευνες αποδεικνύουν ότι η συστηματική άσκηση, είναι το καλύτερο διάλειμμα από τα άγχη της καθημερινότητας. Το τρέξιμο, το έντονο περπάτημα, η γιόγκα, οι πιλάτες είναι από τις καλύτερες επιλογές για να γυμνάσετε το σώμα, να ελευθερώσετε το μυαλό σας από τα προβλήματα της καθημερινότητας και να κρατήσετε το άγχος μακριά.

Β. Ακούστε μουσική

Μια πολύ καλή τακτική για να κρατήσετε το άγχος μακριά είναι να ακούσετε την αγαπημένη σας μουσική λίγο πριν ζήσετε κάτι αγχωτικό. Ακόμη κι αν βιώνετε μια περίοδο έντονου στρες, το να χαλαρώνετε ακούγοντας την αγαπημένη σας μουσική θα ελαφρύνει τις σκέψεις και θα ανεβάσει τη διάθεσή σας.

Γ. Χαμογελάστε

Το χιούμορ, σώζει είναι γνωστό! Όμως, ακόμη κι αν δεν είστε χαρούμενοι χαμογελάστε, ο εγκέφαλος μέσω της σύσπασης των μυών του προσώπου λαμβάνει το μήνυμα που πρέπει και αυτόματα κατευνάζει το στρες.  

Δ. Πάρτε καθαρό αέρα

Μια αγχωτική μέρα στη δουλειά ή στο σπίτι με όλες τις υποχρεώσεις σε αναμονή, μπορεί να παύσει αν βγείτε μια βόλτα στη φύση ή στο κοντινότερο πάρκο. Περπατήστε, αδειάστε το μυαλό σας και αναπνεύστε βαθιά διώχνοντας το άγχος μακριά.

Ε. Δείτε φίλους και περάστε καλά

Συναντήστε αγαπημένους φίλους, πείτε τα δικά σας, γελάστε με την ψυχή σας, αφήστε πίσω ότι σας απασχολεί και σκεφτείτε πώς τίποτα δεν μπορεί να νικήσει την καλή σας διάθεση. Φίλοι και θετική σκέψη, είναι από τους καλύτερους συνδυασμούς κατά του άγχους!

5 βήματα για να φύγει το αρνητικό άγχος από το ημερήσιο πρόγραμμά σας. Δοκιμάστε τα! 

Διαβάστε ακόμα