Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Βαριέστε το γυμναστήριο; Γυμναστείτε στο σπίτι!

Είστε από εκείνους που στο άκουσμα του γυμναστηρίου παθαίνουν αποστροφή και σκέφτονται όλους τους ανασταλτικούς παράγοντες μαζί; Δηλαδή την πολυκοσμία, την αδυναμία παρακολούθησης των τμηματικών προγραμμάτων λόγω ωραρίου, τις συνθήκες υγιεινής, τα έξοδα, την δύσκολη απόφαση του να βγείτε από το σπίτι; Σας έχουμε τη λύση! Παρακάτω ακολουθούν χρήσιμα όργανα γυμναστικής, που έχουμε μέσα στο σπίτι μας και μπορούν να κάνουν θαύματα!

Α. Αντί για βαράκια χρησιμοποιήστε μπουκαλάκια νερού, κονσέρβες, αναψυκτικά, ξύλινες ρακέτες. Οι επιλογές πολλές, για να ενδυναμώσετε τα χέρια και τον κορμό σας! Ακολουθήστε κανονικά το πρόγραμμα ασκήσεων που κάνατε και με τα βαράκια.

Β. Αντί για λάστιχο γυμναστικής, χρησιμοποιήστε ένα παλιό ελαστικό καλσόν. Δέστε κόμπο τις άκρες του και χρησιμοποιήστε το όπως το λάστιχο.

Γ. Αντί για μπάρα βαρών χρησιμοποιήστε σκουπόξυλο ή μια μακριά ομπρέλα.
Εκτελέστε κανονικά πιέσεις και έλξεις όπως θα κάνατε με τη μπάρα. Η ρυθμική κίνηση γυμνάζει τους μυς.

Δ. Αντί για stepper χρησιμοποιήστε κοντό σκαμνάκι για να κάνετε ασκήσεις για τις γάμπες σας, μηρούς, γλουτούς κ.α

Ε. Αντί για στρωματάκι ή πάγκο πέστε στο κρεβάτι σας, για ασκήσεις κοιλιακών και ραχιαίων.

Μην ξεχνάτε πως οι ασκήσεις στο σπίτι -χωρίς την παρουσία γυμναστή- πρέπει να εκτελούνται με προσοχή, ώστε να αποφεύγετε τους τραυματισμούς. Η λύση για αυτό είναι να αναζητήσετε στο διαδίκτυο video με ολοκληρωμένα προγράμματα εκγύμνασης κατάλληλα για το επίπεδο σας.

Καλή διάθεση, εφευρετικότητα αλλά και προσοχή για να αποφύγετε τους τραυματισμούς, χρειάζεστε και σύντομα θα αποκτήσετε ένα σώμα περισσότερο υγιές και καλογυμνασμένο! 

Διαβάστε ακόμα