Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Ιώσεις και κρυολογήματα. Πώς θα τα αποφύγουμε φέτος το χειμώνα;

Φθινόπωρο και Χειμώνας οι δύο εποχές που το κρυολόγημα κάνει για τα καλά την εμφάνισή του. Ο τυπικός ενήλικας υπολογίζεται ότι κολλάει δύο ή τρία κρυολογήματα, σύμφωνα με τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ (CDC). Τι μπορούμε όμως να κάνουμε για να προστατευτούμε από το κρυολόγημα;

1) Προτιμήστε φρούτα και γιαούρτι
Πορτοκάλι: Πηγή βιταμίνης C βοηθά στην τόνωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος προστατεύοντας τον οργανισμό από το κρυολόγημα. Από την άλλη πλευρά, το γιαούρτι και γενικά τα προβιοτικά που έχουν υποστεί ζύμωση προστατεύουν τον οργανισμό από τις λοιμώξεις του ανώτερου αναπνευστικού.

2) Αερίστε το χώρο σας
Ανανεώστε τον αέρα στο χώρο που βρίσκεστε, ιδιαίτερα αν κάποιος είναι ήδη κρυωμένος. Έτσι, ο φρέσκος αέρας θα ανανεώσει την ατμόσφαιρα και θα απομακρύνει τα αιωρούμενα σωματίδια, μειώνοντας τις πιθανότητες να κολλήσετε.

3) Πλύνετε καλά τα χέρια σας
Το πλύσιμο των χεριών με σαπούνι για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα βοηθά στην αποφυγή του κρυολογήματος. Τα χέρια είναι το μέσο μεταφοράς των μικροβίων, επομένως η καθαριότητά τους το αποτρέπει. Επίσης, αποφεύγετε να αγγίζετε τη μύτη, τα μάτια και το στόμα σας.

4) Κοιμηθείτε αρκετά
Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Archives of Internal Medicine, άτομα που κοιμούνταν λιγότερο από 7 ώρες, ήταν σχεδόν τρεις φορές πιο επιρρεπή σε κρυολογήματα, συγκριτικά  με  άτομα που κοιμόντουσαν για τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ.

5) Γυμναστείτε
Από τις καλύτερες μεθόδους ενίσχυσης του ανοσοποιητικού μας συστήματος είναι η γυμναστική. Τρέξιμο, Pilates, Υoga ή όποια άλλη μορφή γυμναστικής σας αρέσει, σίγουρα θα σας θωρακίσει κρατώντας το σώμα σας δυνατό και υγιές! 

Διαβάστε ακόμα