Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Tips για επιστροφή στις υγιεινές συνήθειες!

Το φθινόπωρο είναι και πάλι εδώ ζητώντας μας να επιστρέψουμε στη συνηθισμένη μας καθημερινότητα. Καλό το διάλειμμα του καλοκαιριού αλλά όπως όλα τα ωραία, δεν είναι και για πάντα. Μαζί με την επιστροφή στις υποχρεώσεις μας, είναι ώρα να επιστρέψουμε και στις υγιεινές μας συνήθειες. Ας δούμε tips για να το καταφέρουμε αποτελεσματικά και χωρίς κόπο.

Επιστροφή στην υγιεινή διατροφή

avocado.jpg

Η απαιτητική καθημερινότητα γίνεται πιο εύκολη όταν ο οργανισμός είναι δυνατός και σε καλή φόρμα. Η έλλειψη βιταμινών εξαιτίας κακής διατροφής, μας κάνει να κουραζόμαστε πιο εύκολα και να μην είμαστε αποδοτικοί. Η υγιεινή διατροφή, λοιπόν, είναι το Α και το Ω αν θέλουμε να αποδίδουμε καλά και να έχουμε αντοχές. Πώς το καταφέρνουμε αυτό;

  • Ορίζουμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής και προσπαθούμε να είμαστε πιστοί σε αυτό
  • Προτιμούμε να καταναλώνουμε όλα τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά της εποχής
  • Μαγειρεύουμε οι ίδιοι τα γεύματά μας
  • Πηγαίνουμε στο super market για να διαλέξουμε τα πιο φρέσκα από τα πιο φρέσκα που θα καταναλώσουμε
  • Φτιάχνουμε έξυπνες λίστες μέσω του My Market app, για να μην ξεχνάμε τίποτα από τα αναγκαία της υγιεινής διατροφής
  • Ετοιμάζουμε το ταπεράκι της δουλειάς με σαλάτες από φρέσκα λαχανικά της εποχής ή διάφορα φρούτα της εποχής
  • Το βραδινό μας γεύμα ας είναι πιο λιτό

Επιστροφή στην άσκηση

askisi.jpg

Στις καλοκαιρινές διακοπές κολυμπήσαμε αρκετά, περπατήσαμε, κάναμε ποδήλατο και παίξαμε ρακέτες. Η επιστροφή στην καθημερινότητα δεν πρέπει να μας βάλει σε σωματική αδράνεια. Μια ώρα περπάτημα τη μέρα ή γυμναστήριο δεν είναι πολυτέλεια. Ωστόσο, για κάποιον που ούτε αυτό προλαβαίνει, υπάρχουν λύσεις:

  • Προτιμήστε τις σκάλες και όχι το ασανσέρ.
  • Πηγαίνετε με τα πόδια στο super market όταν πρόκειται για λίγα ψώνια.
  • Προτιμήστε να πάτε με τα πόδια τα παιδιά στις δραστηριότητές τους, ειδικά αν αυτές είναι σχετικά κοντά.
  • Βγάλτε βόλτα τον σκύλο τουλάχιστον δύο φορές τη μέρα.
  • Τα Σαββατοκύριακα πείτε όχι στον καναπέ και αφιερώστε 2 ώρες για βόλτα, περπάτημα και τρέξιμο.
 
Διαβάστε ακόμα