Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος Ανοικτά καταστήματα τις Κυριακές

Εκνευρίζεστε εύκολα; Δείτε 5 tips που θα σας ηρεμήσουν στο λεπτό!

Η κίνηση στους δρόμους, η πολυπλοκότητα της καθημερινότητας, οι απαιτήσεις της δουλειάς και της οικογένειας αποτελούν σίγουρα παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την ψυχολογία σας και να προκαλέσουν εύκολα το θυμό σας. Τι γίνεται όμως όταν θυμώνετε εύκολα και δεν μπορείτε να κοντρολάρετε τον εαυτό σας ενώ  θέλετε;

Έχετε 5 τρόπους για να βρείτε τη λύση

1.    Προσδιορίστε το πρόβλημα

Πολλές φορές έχουμε την τάση να ομαδοποιούμε μικρά προβλήματα με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται και να μας δημιουργούν εκνευρισμό. Εφαρμόστε τον κανόνα του «ένα πρόβλημα τη φορά» και επικεντρωθείτε στο πιο σημαντικό. Το να εστιάσετε στο πρόβλημα θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε και τη λύση που το συνοδεύει.

2.    Καταγράψτε το πρόβλημά σας κάθε φορά

Ένας αποτελεσματικός τρόπος είναι να καταγράφετε κάθε φορά που θυμώνετε το πρόβλημα που σας έφερε σε αυτή την κατάσταση. Ένα μικρό αρχείο με τις αιτίες θυμού, θα σας βοηθήσει να δείτε εκ των υστέρων, πόσο «ανούσιο» ήταν να νιώσετε τόσα αρνητικά συναισθήματα για μια κατάσταση που όταν «ξεθύμανε» φανέρωσε το πραγματικό της μέγεθος. 

3.    Χαμογελάστε

Μπορεί σε πρώτη ανάγνωση να σας ακούγετε οξύμωρο και δύσκολο το να χαμογελάσετε ενώ είστε σε κατάσταση θυμού, ωστόσο, σύμφωνα με τους επιστήμονες το να εκτονώσετε το θυμό σας μέσω του γέλιου είναι από τους καλύτερους τρόπους αποφόρτισης. Μιλήστε με το αγαπημένο σας πρόσωπο που θα μπορεί μια κουβέντα μαζί του να σας χαλαρώσει, ξαναδείτε ένα βίντεο που ξέρετε ότι θα σας προκαλέσει εύκολα γέλιο, ή απλά αντιμετωπίστε με χιούμορ αυτό που σας συμβαίνει και «αποδυναμώστε» το. Μια δοκιμή θα σας πείσει.

4.    Πάρτε αποστάσεις και καθαρό αέρα

Όταν νιώσετε εκνευρισμένοι και τα όρια της υπομονής σας να στενεύουν, απομακρυνθείτε από την αιτία του προβλήματος όσο μπορείτε και ηρεμήστε κάνοντας μια απλή βόλτα στον καθαρό αέρα. Αλλάξτε παραστάσεις και εισπνεύστε βαθιά, σίγουρα θα νιώσετε καλύτερα και θα δείτε την πραγματική διάσταση του προβλήματος.

5.    Ζητήστε βοήθεια

Αν νιώθετε ότι το πρόβλημα επαναλαμβάνεται και καμία από τις τακτικές διαχείρισης θυμού δεν σας καλύπτει, μη διστάσετε να ζητήσετε τη βοήθεια του ειδικού. Ένας ψυχολόγος θα μπορέσει να σας κατευθύνει αποτελεσματικά, ώστε να βρείτε τη λύση στο πρόβλημά σας και να κυρίως να σας μάθει τους τρόπους να το διαχειρίζεστε

 

Διαλέξτε αυτόν που σας ταιριάζει και θυμηθείτε…

«Ο καθένας μπορεί να θυμώσει, είναι εύκολο. Αλλά να θυμώσεις με το σωστό άνθρωπο, στο σωστό βαθμό, για το σωστό λόγο, τη σωστή στιγμή και με το σωστό τρόπο, αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο».   

~Αριστοτέλης

Διαβάστε ακόμα