Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Τσικνοπέμπτη:H γιορτή της γεύσης και της χαρούμενης διάθεσής!

Η Τσικνοπέμπτη είναι συνώνυμο της γεύσης, του κεφιού, του γλεντιού και της χαρούμενης διάθεσης! Φυσικά οι νοστιμιές έχουν την τιμητική τους  με κύριο πρωταγωνιστή το κρέας…και όχι μόνο!

Πριν πάρει φωτιά η ψησταριά δείτε 5 tips που θα σας αναδείξουν τον ψήστη της βραδιάς.

myfood_tsiknopempti_1.jpg

   1.Αρχικά δώστε βάση στην επιλογή της πρώτης ύλης, διαλέξτε τα κρεατικά σας προσεκτικά. Θυμηθείτε το φρέσκο κρέας έχει χρώμα κόκκινο, λαμπερό και σφιχτό! Επισκεφτείτε το κρεοπωλείο του αγαπημένου σας  My market και βρείτε ποικιλία φρέσκων κρεάτων σε εξαιρετική ποιότητα.

2.   Φροντίστε για την ποικιλία των κρεατικών, ώστε να καλύψετε όλα τα γούστα της παρέας. Μην αμελήσετε και τους μικρούς φίλους της παρέας! Σνίτσελ, μπέργκερ, πατατούλες τηγανιτές, νόστιμες σως είναι στις must επιλογές.

3.   Δώστε βάση στην προετοιμασία είναι η μισή επιτυχία σας!

• Αρχικά αφήστε τα κρεατικά σας να έρθουν σε θερμοκρασία δωματίου, ώστε να ψηθούν εύκολα και αποτελεσματικά.

• Μαρινάδα: Ένα ξεχωριστό κεφάλαιο είναι το μαρινάρισμα των κρεάτων, που θα τα βοηθήσει να μαλακώσουν και να γίνουν γευστικά και ζουμερά στο ψήσιμο. Χρειάζεστε: Λάδι, λεμόνι, πορτοκάλι, μουστάρδα, μπαχαρικά.

4.   Βασικό tip μην προσθέσετε αλάτι & λεμόνι κατά το ψήσιμο, αλλά μετά διαφορετικά τα κρεατικά σας θα «σφίξουν» και θα χάσουν τη ζουμερή υφή τους.

5.   Προσοχή στο ψήσιμο και στις διαβαθμίσεις. Ανάλογα με τα γούστα της παρέας για το μοσχαρίσιο κρέας και καλοψημένο το χοιρινό και το κοτόπουλο!

Τι γίνετε όμως με όσους έχουν αποκλείσει ή αποφεύγουν το κρέας από τη διατροφή τους; Για όλους υπάρχει λύση..χρειάζετε μόνο λίγη φαντασία. Εμπλουτίστε το τραπέζι σας με χορτοφαγικά συνοδευτικά και vegan προτάσεις που θα εντυπωσιάσουν τους vegan και μη της παρέας.

myfood_tsiknopempti_2.jpg

Δώστε έμφαση στα λαχανικά εποχής -ετοιμάστε, για παράδειγμα, μια πράσινη σαλάτα με μαρούλι και ρόκα.

Δημιουργήστε μια διαφορετική πατατοσαλάτα με γλυκοπατάτες, μανιτάρια, καρότο, κρεμμυδάκι, πιπεριές Φλωρίνης και σπιτική σως με ελαιόλαδο-μουστάρδα-ξύδι.

Ψήστε  λαχανικά, όπως πιπεριές, κολοκυθάκια και μανιτάρια!Θυμηθείτε: όσο πιο πολύχρωμα, τόσο καλύτερα! 

Φτιάξτε σπιτικά dip που όλοι θα λατρέψουν! Δώστε μοναδική γεύση στο γιαούρτι χαμηλών λιπαρών προσθέτοντας φρέσκο άνηθο ή ετοιμάστε χούμους με ρεβύθια (για extra γεύση, προσθέστε χυμό λεμονιού!).

Δημιουργήστε μια ποικιλία με vegan λουκάνικα, κεφτεδάκια από κιμά φυτικής προέλευσης και μπιφτέκια λαχανικών -αν στο τραπέζι υπάρχουν πίτες, μετατρέπονται εύκολα σε πεντανόστιμα vegan σουβλάκια!

Τα burger όλοι τα αγαπούν! Γίνεται όμως burger χωρίς κρέας; Φυσικά! Αντικαθιστώντας το κρέας με μπιφτέκι φυτικής προέλευσης. Το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει! 

Kαλή διασκέδαση και καλή σας απόλαυση!!!!

Διαβάστε ακόμα