Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος Ανοικτά καταστήματα τις Κυριακές

Think Positive! 3 tips για φραγή εισερχόμενων αρνητικών σκέψεων!

«Μια μικρή θετική σκέψη κάθε πρωί μπορεί να αλλάξει όλη μας τη μέρα»!

Η παραπάνω φράση αποτελεί μια μεγάλη αλήθεια και στηρίζεται στο γεγονός ότι το μυαλό μας είναι το κέντρο ελέγχου μας. Από αυτό ξεκινούν όλα και τα θετικά και τα αρνητικά συναισθήματα. Στις μέρες μας οι αφορμές για αρνητικές σκέψεις είναι πολλές, τι μπορούμε όμως να κάνουμε για να βοηθήσουμε να ενεργοποιηθεί η φραγή εισερχομένων αρνητικών σκέψεων και να μπούμε σε positive mode;
Ανακαλύψτε παρακάτω τους τρόπους!

1.    Βρείτε χρόνο για εσάς και μόνο
Οι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι συνήθως εξαντλητικοί, ειδικά αν είστε γονείς και πρέπει να φροντίζετε για άλλους ανθρώπους καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, οι ευθύνες είναι πολλές και οι ώρες λίγες. Stop! Πατήστε το κουμπάκι της παύσης για λίγο, βρείτε μια ώρα μέσα στην ημέρα, συνήθως βολεύουν οι βραδινές ώρες, όπου το σπίτι ησυχάζει και πριν κοιμηθείτε ασχοληθείτε με εσάς. Κάντε κάτι που σας ευχαριστεί και σας χαλαρώνει, είτε αυτό είναι ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο, είτε μια συζήτηση με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο. Το σημείο επιτυχίας σε αυτή την τακτική είναι να μην  επιτρέψετε σε άγχη και σκέψεις της ημέρας που πέρασε να σας απασχολήσουν για αυτή τη μία ώρα διαλλείματος.

2.    «Ό,τι δίνεις παίρνεις»
Ο κανόνας της ανταπόδοσης κρύβει κάτι πολύ σπουδαίο, κρύβει ροή ενέργειας. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως αν σκέφτεσαι αρνητικά και εγκλωβίζεσαι μέσα στις αρνητικές σκέψεις σου αυτές θα γίνουν ο τρόπος δράσης σου. Βγες από αυτό το concept και μάθε να ενεργείς θετικά. Ο θετικός τρόπος μαθαίνεται βήμα- βήμα.
Ξεκίνα με απλές ασκήσεις θετικής επίδρασης.
Μια καλή τακτική είναι να αντικαταστήσεις συχνές αρνητικές λέξεις που συνήθως λες με θετικές. Δηλαδή το «Δεν μπορώ» μπορεί να γίνει «θα προσπαθήσω» το «παλεύω» να γίνει «τα καταφέρνω» το «όλα είναι χάλια» να γίνει «σίγουρα θα βρω μια λύση».
Ο Δρ Andrew Newberg, νευροεπιστήμονας στο Πανεπιστήμιο Τόμας Τζέφερσον και ο Mark Robert Waldman, εμπειρογνώμονας σε θέματα επικοινωνίας, συνεργάστηκαν για τη συγγραφή του βιβλίου,«Οι λέξεις μπορούν να αλλάξουν τον εγκέφαλό σας» (Words Can Change Your Brain). Σε αυτό γράφουν πως «μία λέξη έχει τη δύναμη να επηρεάσει την έκφραση των γονιδίων που ρυθμίζουν τη φυσική και συναισθηματική κατάσταση του ατόμου». Δοκίμαστέ το αξίζει!

3.    Συνειδητοποίηση  
Πολλές φόρες νιώθουμε μια πίεση, μια κακοδιαθεσία, ένα άσχημο συναίσθημα κι αν κάποιος μας ρωτήσει γιατί, δεν μπορούμε να απαντήσουμε επακριβώς. Είτε γιατί έχουν συμβεί πολλά σε μια μέρα, είτε γιατί κάτι μας απασχολεί και δεν έχει λυθεί όπως θα έπρεπε και το μυαλό μας έχει αποθηκεύσει την αρνητική επίδρασή του.

Ο καλύτερος τρόπος για να το αντιμετωπίσετε είναι να κατατάξετε όσα σας απασχολούν και να τα αντιμετωπίσετε μοναδικά ένας προς ένα και όχι σα σύνολο κακών πραγμάτων που σας συμβαίνουν. Δώστε στο καθένα τη σημασία που του αξίζει. Επίσης, μην ξεχνάτε τη διττή σημασία των γεγονότων σίγουρα σε καθετί αρνητικό υπάρχει και η θετική του όψη. Βρείτε τη και μείνετε σε αυτή. Μέρα με τη μέρα θα γίνει σταθερός τρόπος σκέψης σας.

4.    Το φαινόμενο του καθρέφτη
Δεν είναι λίγοι οι επιστήμονες που υποστηρίζουν πως ότι συναναστρέφεσαι αυτό γίνεσαι. Είναι όντως πολύ σημαντικό να έχεις γύρω σου ανθρώπους που βλέπουν θετικά τη ζωή και δεν γκρινιάζουν για το παραμικρό. Πλησιάστε τέτοιους ανθρώπους και μάθετε από εκείνους, είναι ωραίο να έχετε δίπλα σας το καλό παράδειγμα. Από την άλλη αν συναναστρέφεστε (αναγκαστικά) με ανθρώπους που σας προκαλούν άγχος ή αρνητική διάθεση σκεφτείτε ότι δεν είναι δική σας δουλειά να τους αλλάξετε. Προστατεύστε τον εαυτό σας από την ενέργειά τους με το να μένετε ψύχραιμοι, συγκαταβατικοί και πιστοί στη θετική σας διάθεση, μια σύγκρουση δε θα ωφελήσει κανέναν.

5.    Διαλείμματα θετικής ενέργειας
Μέσα στη διάρκεια της ημέρας και σε στιγμές που το άγχος χτυπάει κόκκινο εφαρμόστε μία από τις παρακάτω θετικές τακτικές που θα τονώσουν την καλή σας διάθεση και θα εξουδετερώσουν τις αρνητικές επιρροές. 

  • Μια μικρή βόλτα στον ήλιο
  • Μια βαθιά ανάσα και μια σκέψη που σας γεμίζει μεγάλη χαρά και ικανοποίηση
  • Μια ολιγόλεπτη συνομιλία με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο
  • Δείτε αγαπημένες φωτογραφίες στο κινητό σας που σας θυμίζουν χαρούμενες στιγμές χαλάρωσης
  • Ακούστε το αγαπημένο σας τραγούδι
  • Δείτε ένα video που θα σας κάνει σίγουρα να γελάσετε και να ξεχαστείτε.
     

Σκεφτείτε θετικά και δείτε τη ζωή σας να γίνεται καλύτερη! 

Διαβάστε ακόμα