Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος Ανοικτά καταστήματα τις Κυριακές

Εγκυμοσύνη & καλοκαίρι! Λύσεις ανακούφισης μέχρι τη μεγάλη στιγμή.

Από τις πιο ωραίες περιόδους στη ζωή μιας γυναίκας, αν όχι η πιο ωραία είναι αυτή της εγκυμοσύνης της! Πώς συνδυάζεται όμως με το ζεστό καλοκαιράκι μας και πώς μπορούμε να την περάσουμε περισσότερο άνετα;

Ακολουθούν 10 λύσεις για ένα όσο το δυνατόν πιο εύκολο summer baby boom!

1.    Κολυμπήστε κάνει καλό!
Το κολύμπι όπως συμβουλεύουν και οι γυναικολόγοι αποτελεί μία από τις καλύτερες ασκήσεις για της έγκυες ειδικά κατά την περίοδο του καλοκαιριού. Πέρα από καλή άσκηση είναι και μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για δροσιά.
Αποφύγετε τις πολύ κρύες θάλασσες και μην παραμένετε στο νερό για πάνω από 10 - 15 λεπτά. Οι κινήσεις σας μέσα στο νερό θα πρέπει να είναι ήπιες και μην κάνετε βουτιές. Αλλάξτε μαγιό αμέσως μετά το μπάνιο, για να αποφύγετε κολπίτιδες κρυώματα.

2.    Άνεση και αέρινες εμφανίσεις
Ένα από τα θέματα που απασχολούν τις έγκυες το καλοκαίρι είναι το τι ρούχα να φορέσουμ για να είναι πάνω απ΄ όλα άνετες αλλά και κομψές. Αέρινα, φορέματα χωρίς σκληρές ραφές είναι η ιδανική λύση. Προτιμήστε τα βαμβακερά υφάσματα για να αποφύγετε τα εξανθήματα λόγω της ζέστης

3.    Αποφύγετε τις άσκοπες μετακινήσεις και την έντονη άσκηση-δραστηριότητα ειδικά κατά τις μεσημεριανές ώρες. Ένα μπουκάλι νερό και μια βεντάλια μπορούν να αποτελέσουν ιδανικές λύσεις δροσιάς για μια αναγκαστική μετακίνηση.

4.    Πιείτε αρκετό νερό, για να είστε ενυδατωμένες και να δροσίζεστε φυσικά. Πίνετε εμφιαλωμένο για περισσότερη ασφάλεια και σιγουριά.

5.    Αντιμετωπίστε το πρήξιμο στα πόδια με το να ξαπλώνετε για λίγο όταν νιώθετε πίεση και να τα έχετε σε μαξιλάρι και σε ύψος όσο γίνεται.

6.    Αποφύγετε τα αναψυκτικά και γενικά τα αεριούχα ποτά γιατί δημιουργούν καούρες και οξύτητα του στομάχου.

7.    Μην βγαίνετε απότομα στη ζέστη. Η διαφορά θερμοκρασίας μπορεί να προκαλέσει σοκ στον οργανισμό σας.

8.    Κράμπες, το συνηθισμένο φαινόμενο για τις εγκύους αντιμετωπίστε τις με διατροφή. Προτιμήστε αμύγδαλα, βερίκοκα, μπανάνες, γκρειπ φρουτ, πορτοκάλια και γιαούρτι.

9.    Ναυτίες: Για να τις αντιμετωπίσετε τρώτε μικρά και συχνά γεύματα κυρίως δροσερές τροφές και αποφύγετε τα λιπαρά και τα πολλά μυρωδικά- μπαχαρικά.

10.  Χαμογελάστε σε κάθε μικρή ή μεγαλύτερη δυσκολία! Ζείτε μια από τις ωραιότερες φάσεις της ζωής σας, λάβετε τα κατάλληλα μέτρα και χαρείτε τη όσο το δυνατόν περισσότερο και καλή λευτεριά! 

Διαβάστε ακόμα