Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Αναζητούμε για τη Γενική Διεύθυνση Marketing & Επικοινωνίας:

Assistant Brand Manager- METRO My Market

Οι αρμοδιότητες σου

  • Συμμετέχεις ενεργά στην υλοποίηση του ετήσιου πλάνου Marketing μέσα από ενέργειες επικοινωνίας (ATL & BTL). 

  • Υλοποιείς τις ενέργειες Trade & Shopper Marketing στο δίκτυο καταστημάτων (π.χ. POP υλικά και φυλλάδια).  

  • Συνεργάζεσαι με διάφορα τμήματα, εξωτερικούς συνεργάτες και διαφημιστικές εταιρίες για τον συντονισμό εργασιών.

  • Αναλύεις στοιχεία πωλήσεων και παρακολουθείς τις τάσεις της αγοράς και τον ανταγωνισμό.

  • Διαχειρίζεσαι και παρακολουθείς το συμφωνημένο ετήσιο προϋπολογισμό δαπανών (budget).

Το Προφίλ σου

  • Είσαι απόφοιτος ΑΕΙ με κατεύθυνση το Marketing και ιδανικά έχεις μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. 

  • Διαθέτεις εργασιακή εμπειρία 1-2 έτη σε αντίστοιχη θέση.

  • Σε χαρακτηρίζει η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα και σου αρέσει να εργάζεσαι σε ένα δυναμικό περιβάλλον.

  • Είσαι ομαδικός και αναλαμβάνεις πρωτοβουλίες.

Στη METRO προσφέρουμε ένα αξιόπιστο και σταθερό περιβάλλον εργασίας, γεμάτο προκλήσεις! 

Θα έχεις ένα ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών καθώς και ευκαιρίες εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία.

Κωδικός θέσης MCD13

Στείλτε το βιογραφικό σας