Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Φυσικά και γίνεται και, μάλιστα, μιλάμε για μια γιορτή χρωμάτων, αρωμάτων και γεύσεων, με λαχανικά, φρούτα αλλά και vegan κεμπάπ που θα ζήλευαν όλοι...

  • Τι μπορούμε να ψήσουμε στη σχάρα ενός vegetarian BBQ; Από απλά λαχανικά μέχρι σύνθετα σουβλάκια κηπευτικών με φρούτα, από γεμιστά μανιτάρια μέχρι vegan κεμπάπ και burgers, πατάτες κι ένα σωρό άλλα, που νοστιμεύουν με πλούσια ντρέσινγκ, αρωματικά χόρτα και βότανα και συνοδεύονται με μια μεγάλη ποικιλία από σαλάτες και ντιπ.
  • Τι θα προσφέρω σε ένα vegan BBQ; Σύνθετες σαλάτες ζυμαρικών και οσπρίων, ψητά λαχανικά και ολόκληρες πατάτες με ντρέσινγκ, ψητές μελιτζάνες γεμιστές, μανιτάρια γεμιστά, vegan burgers και σουβλάκια, ψητό τόφου με πικάντικη σάλτσα, μια ποικιλία από vegan ντιπ, φρούτα στη σχάρα με γλυκό ντρέσινγκ.
  • Ψητά λαχανικά: Κολοκυθάκια και μελιτζάνες σε φέτες, μανιτάρια, καρότα, μαραθόριζα, κρεμμύδια, πιπεριές θα μαριναριστούν λίγη ώρα σε μείγμα από ελαιόλαδο, λιωμένο σκόρδο, θυμάρι, λεμόνι και αλατοπίπερο και θα ψηθούν κοντά στη φωτιά για λίγα λεπτά. Σερβίρουμε σκέτα ή με ένα ντρέσινγκ.
  • Για ένα νόστιμο και υγιεινό ντρέσινγκ αναμειγνύουμε 2 κ.σ. ψιλοκομμένες ελιές Καλαμών και 1 λιωμένο σκόρδο σε 4 κ.σ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, χυμό από 1 λεμόνι και μια χούφτα ψιλοκομμένο βασιλικό και μαϊντανό. Για ένα πλούσιο ντρέσινγκ θα ανακατέψουμε λιωμένο αβοκάντο με λεμόνι, ελαιόλαδο, σκόρδο και ψιλοκομμένη ρόκα. Αλατοπίπερο και καυτερή πιπερίτσα κατά βούληση. 
  • Οι πατάτες αργοψήνονται στη χόβολη τυλιγμένες με τη φλούδα σε αλουμινόχαρτο. Οι baby πατατούλες, λαδωμένες εξωτερικά, μπορούν να ψηθούν και περασμένες σε σουβλάκια. Με τον ίδιο τρόπο και γλυκοπατάτες, σελινόριζα, μελιτζάνες, αγκινάρες. Σερβίρονται με αρωματισμένο ελαιόλαδο ή με ντρέσινγκ λαχανικών.
  • Για νόστιμα, πολύχρωμα σουβλάκια περνάμε εναλλάξ σε μεταλλικά καλαμάκια κομμάτια από κολοκυθάκι και ροδάκινο, μανιτάρια, μισά κρεμμύδια, μαριναρισμένα με ελαιόλαδο αρωματισμένο με δεντρολίβανο και ξερό τσίλι. Θα τα ψήσουμε κοντά στη φωτιά για 4'-5' από κάθε πλευρά και θα τα συνοδέψουμε με μια σαλάτα με αβοκάντο, ρόκα, τριμμένη ντομάτα.
  • Φρούτα στη σχάρα; Γίνονται τέλεια με λίγη προσοχή και αντικαθιστούν το γλυκό. Ροδάκινα, βερίκοκα, μήλα, νεκταρίνια σε μισά κομμάτια ή ανανάς σε χοντρές φέτες, αλειμμένα με λιωμένο βούτυρο και λεμόνι, θα ψηθούν από τη μεριά της φλούδας για λίγα λεπτά και θα σερβιριστούν με μια σος όπως αυτή: 1 γιαούρτι στραγγιστό, 1 κ.σ. ζάχαρη άχνη, 1 σφηνάκι λικέρ μαστίχα και ξύσμα από πορτοκάλι.