Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Πιο συγκεκριμένα:

  • Χρησιμοποιήστε φυτικά έλαια και μαργαρίνες για το τοστ του παιδιού και περιορίστε τη χρήση βουτύρου.
  • Αν ελέγχουμε μια φορά  τις συσκευασίες των προϊόντων που επιλέγουμε για εμάς, ελέγχουμε δύο φορές εκείνες που επιλέγουμε για τα παιδιά σας. Δεν θέλουμε να περιέχουν υδρογονωμένα λιπαρά, τελεία και παύλα.
  • Λέγαμε παραπάνω για «υγιεινό» junkfood. Είναι ιδανική λύση και για τα παιδιά, που το ζητάνε συχνά: φτιάξτε μόνοι σας σπιτικό burger με σαλάτα, pizza με ζύμη από αλεύρι ολικής άλεσης ή κουνουπίδι, σπιτικό ποπ κορν, πατάτες ή γλυκοπατάτες «σαν τηγανιτές» και κοτομπουκιές με τριμμένο αμύγδαλο, αβγό και παρμεζάνα.
  • Τα έτοιμα γεύματα για κατανάλωση είναι παγίδα! Πολλές φορές, κάποια απ’ αυτά τα προϊόντα, όπως π.χ. τα noodles που χρειάζονται μόνο την προσθήκη νερού, περιέχουν μεγάλη ποσότητα trans λιπαρών οξέων.
  • Αντί για σφολιάτες και κρουασάν, σκεφτείτε έξυπνες ιδέες για νόστιμα σνακ και κολατσιό στο σχολείο. Για να μην παιδεύετε το μυαλό σας, σκεφτήκαμε εμείς για εσάς. 

Δοκιμάστε να φτιάξετε:

  • Φρυγανιά ολικής άλεσης με μαργαρίνη και μέλι
  • Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, αβοκάντο και αυγό βραστό
  • Σπιτική σπανακοτυρόπιτα με χωριάτικο φύλλο και ελαιόλαδο
  • Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, ταχίνι ολικής άλεσης ή 100% φυστικοβούτυρο και ροδέλες μπανάνας
  • 1 μικρό σακουλάκι σπιτικό ποπκορν φτιαγμένο με ελαιόλαδο
  • Σπιτικά κουλουράκια με ελαιόλαδο και πορτοκάλι
  • Κέικ με νιφάδες βρώμης, μπανάνα και αυγά
  • Πολύσπορα κριτσίνια ή κράκερ ολικής άλεσης χωρίς υδρογονωμένα λιπαρά(trans) (διαβάστε καλά την ετικέτα!) με ένα τυράκι και ένα φρούτο