Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Όπως αναφέραμε και στο άρθρο «Τα «συν» της vegan διατροφής για τον οργανισμό μας και όχι μόνο!» είναι σημαντικό εάν υιοθετήσουμε μία vegan διατροφή να προσέξουμε τη θρεπτική αξία των γευμάτων μας και να κάνουμε έξυπνους συνδυασμούς. 

Παρακάτω  θα βρείτε μερικές απλές και υγιεινές ιδέες γευμάτων για να ξεκινήσετε:

Πρωινό

  • 1 ποτήρι φυτικό ρόφημα π.χ. σόγιας ή αμυγδάλου, δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης, 2 καρύδια και 1 φρούτο εποχής

  • 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως ή πολύσπορο με ταχίνι ή ταχίνι-κακάο

  • 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι και 2-3 φρυγανιές ολικής με φυστικοβούτυρο 

Snacks

  • Smoothie με φρούτα εποχής και φυτικό ρόφημα

  • ψιλοκομμένα λαχανικά με χούμους

  • 1 χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς με μαύρες σταφίδες

Κύρια γεύματα (μεσημεριανό/βραδινό)

  • σαλάτα με φακές και πολύχρωμες πιπεριές

  • πιπεριές γεμιστές με κινόα και σταφίδες

  • ζυμαρικά ολικής άλεσης με κιμά σόγιας