Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

 Το πρωινό βελτιώνει και τις σχολικές τους επιδόσεις και γενικά τα μυεί σ’ έναν υγιεινό τρόπο διατροφής. Καθίστε όλοι μαζί το πρωί στο τραπέζι και ενθαρρύνετε το παιδί να φάει, τρώγοντας πρώτα εσείς. Είστε άλλωστε, το παράδειγμά του!

Να μερικές προτάσεις για υγιεινό παιδικό πρωινό : 

  • Βρώμη ή δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα και 1 φρούτο
  • Ψωμί ολικής άλεσης με τυρί (π.χ. κατίκι, ανθότυρο, κασέρι, φέτα κ.ά.) και 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι
  • Ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι ολικής άλεσης, ροδέλες μπανάνας και 1 ποτήρι γάλα
  • Φρουτοσαλάτα με γιαούρτι και μέλι
  • Ψωμί ολικής άλεσης με μαργαρίνη , μέλι ή μαρμελάδα και 1 ποτήρι γάλα
  • 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 βραστό αυγό, 1 ποτήρι φυσικό χυμό 
  • Γιαούρτι με δημητριακά ολικής άλεσης, μέλι και πούδρα ανάλατων ξηρών καρπών

Βάλτε λαχανικά στο πρωινό του!  Δείτε παρακάτω μερικές ιδέες:

  • Φρυγανιές ή παξιμάδι ολικής με τυρί και τοματίνια
  • Σπιτική σπανακοτυρόπιτα ή μανιταρόπιτα 
  • Σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης, αυγό, τυρί και τοματίνια
  • Ομελέτα με λαχανικά (π.χ. μανιτάρια, πιπεριές, κρεμμύδι) και ψωμί ολικής άλεσης

Και το κολατσιό μετράει. Δώστε του κολατσιό υγιεινό στο σχολείο και την παραλία. Προτιμήστε: 

  • Ανάλατους ξηρούς καρπούς & αποξηραμένα φρούτα
  • 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης και 1 φρούτο
  • 1 μπάρα δημητριακών ή παστέλι και 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων
  • 1 κομμάτι σπιτικό κέικ με αλεύρι ολικής άλεσης και 1 φρούτο
  • Τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως ή αραβική πίτα με τυρί, τομάτα και μαρούλι
  • 1 κομμάτι σπιτική τυρόπιτα ή σπανακόπιτα και 1 φρούτο

Κι αν δεν προλαβαίνω να φτιάξω ένα καλό πρωινό στο παιδί μου;

Δεν είναι απλό να τα έχετε όλα έτοιμα. Ειδικά αν ξυπνάτε νωρίς για τη δουλειά ή το ωράριο της εργασίας σας απαιτεί να λείπετε πολλές ώρες από το σπίτι. 

Να τι σας προτείνουμε να κάνετε:

  • Ετοιμάστε αποβραδίς ένα τοστ ή ένα κομμάτι σπιτική πίτα που διατηρούνται εύκολα στο ψυγείο. Μπορεί να λέγεται πρωινό, αλλά κάλλιστα φτιάχνεται και το βράδυ.
  • Γιατί να έχετε μόνο εσείς την ευθύνη για το πρωινό του; Αν σας είναι δύσκολο, ζητήστε βοήθεια από ένα συγγενικό σας πρόσωπο. Μπαμπάς, γιαγιά, θεία, όποιος ευκαιρεί κι έχει διάθεση να βοηθήσει. Το πρωινό δεν είναι δύσκολο, όλοι μπορούν να τα καταφέρουν, ακόμα και αυτοί που ξέρουν να φτιάχνουν μόνο… ένα βραστό αυγό!
  • Διαχειριστείτε τον χρόνο σας. Αν, για παράδειγμα, έχετε έτοιμη τη σχολική τσάντα του παιδιού από την προηγούμενη ημέρα, θα σας μείνει χρόνος για πρωινό μόλις ξυπνήσετε. Όλα γίνονται μ’ έναν καλό προγραμματισμό!