Δες εδώ το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων.

Plant-based Προϊόντα

H PLANT BASED αγορά ξεκίνησε με δειλά βήματα και συγκρατημένη αισιοδοξία. Στην πορεία όμως κέρδισε πολλούς θαυμαστές και τα τελευταία χρόνια άρχισε να καθιερώνεται σε όλη την αλυσίδα εστίασης και εμπορίου τροφίμων .  Η αποδοχή της από το καταναλωτικό κοινό είναι αξιοσημείωτη και εντυπωσιακά  ανοδική και πια αποτελεί ισχυρισμό εκτός από τα τρόφιμα και σε κατηγορίες  μη τροφίμων, όπως καλλυντικά και λοιπά προϊόντα περιποίησης.

Η εταιρεία μας για πρώτη φορά λανσάρει στην κατηγορία της κατάψυξης την PLANT BASED διατροφή με πρώτο κωδικό το παγωτό , το 2018. Ουσιαστικά το επιτυχημένο πρώτο λανσάρισμα οδήγησε εμάς και τους προμηθευτές μας  ,στην  επέκταση της ιδέας και σε άλλες κατηγορίες και προϊόντα αμιγώς βασικής διατροφής  πια  όπως πίτσα, burger, κεφτεδάκια, σουβλάκι, κιμά κα. Τα αποτελέσματα έδειξαν και  δείχνουν εντυπωσιακά ανοδική πορεία κερδίζοντας νέο κοινό.

Σύμφωνα με την τάση της αγοράς όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν PLANT BASED προϊόντα.  Η τάση ενισχύεται ακόμα περισσότερο κατά τις περιόδους νηστείας όπου η μεγάλη ποικιλία επιλογών προσφέρει νόστιμες προτάσεις διατροφής βάζοντας στην κατηγορία διαρκώς νέους καταναλωτές . Επιπλέον δημιουργείται και μια νέα κατηγορία, την οποία αρχικώς διαβλέψαμε , οι flexitarians οι οποίοι μοιράζουν τις διατροφικές τους συνήθειες ανάμεσα σε χορτοφαγική δίαιτα αλλά και το κρέας.

Οποιοσδήποτε κι αν είναι ο λόγος που ο καταναλωτής στρέφεται στην PLANT BASED διατροφή, οι προμηθευτές  έρχονται συνέχεια με νέες προτάσεις και προσπαθούν να ανταποκριθούν σε κάθε επιθυμία  ίσως για ψάρι, κοτόπουλο, λουκάνικο ή οτιδήποτε άλλο δείχνοντας και επιβεβαιώνοντας πως η κατηγορία ήρθε για να μείνει .

Καινοτομία λοιπόν είναι η ίδια η κατηγορία. Το ίδιο το προϊόν. Αν ο καταναλωτής στη δίαιτά του επιλέγει το κρέας περίπου 3 φορές την εβδομάδα , πλέον με τα PLANT BASED  προϊόντα καλύπτουν το υπόλοιπο διάστημα έτσι ώστε  η διατροφή του να  εμπλουτίζεται και με meatless προϊόντα που έχουν  ως βάση της τα όσπρια, το μπιζέλι και σε λιγότερο βαθμό τη σόγια. Κερδίζει λοιπόν  όλο και περισσότερο έδαφος στις διατροφικές συνήθειες.

Κάθε άλλο παρά περαστική μόδα θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει την PLANT BASED διατροφή. Ξεκίνησε από τους αμιγώς vegetarians και καθημερινά κερδίζει όλο και περισσότερους οπαδούς. Και η τάση επιβεβαιώνει πως η κατανάλωση γίνεται πια από όλους .Η ευαισθησία για το περιβάλλον και τον πλανήτη , η λελογισμένη πια χρήση του κρέατος που επιβάλλουν οι σύγχρονες διατροφικές τάσεις και η στροφή των καταναλωτών προς την εναλλακτική και κυρίως  υγιεινή διατροφή ενισχύει και δικαιολογεί απόλυτα την αναγκαιότητα της κατηγορίας που σίγουρα  ήρθε για να μείνει.

Από την πρώτη στιγμή η αλυσίδα μας πίστεψε σε αυτή την ιδέα. Είμαστε πρωτοπόροι στην ανάπτυξη της κατηγορίας, ωθώντας τον καταναλωτή στην σύγχρονη διατροφή. Έχουμε αναπτύξει την κατηγορία με πρωτοποριακό τρόπο στα ψυγεία μας ,δίνοντας λύσεις αλλά και δείχνοντας την κατηγορία σαν συμπληρωματικό και ενναλακτικό τρόπο διατροφής .Δεν την απομονώσαμε συνυπάρχει με την mainstream κατηγορία των γευμάτων χωρίς κρέας ,ως φυσική εξελικτική πορεία της. Παράλληλα πρωτοπορούμε εισάγοντας στην συλλογή μας καινοτόμους αποκλειστικούς κωδικούς ,με υπεραξία και ισχυρισμούς καινοτομίας .

Και οι προμηθευτές μας εμπιστεύονται το δίκτυό μας για νέες ιδέες και λανσαρίσματα αφού οδηγούμε τις εξελίξεις με νεωτεριστικό τρόπο . Και οι καταναλωτές μας εμπιστεύονται το ίδιο .

 Από εμπορικής πλευράς  ανά τακτά  διαστήματα προσφέρουμε στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αγοράσουν τα προϊόντα σε ακόμα χαμηλότερες τιμές, μέσα από τη συμμετοχή τους σε αφιερώματα με παραδοσιακά και σύγχρονα προωθητικά εργαλεία  . Η τάση αυτή ήρθε για να μείνει. Και το My Market έχει σκοπό να οδηγήσει τις εξελίξεις σε αυτήν την κατηγορία όπως κάνει μέχρι τώρα .