All For Blue με Garnier & Μy market!

Η Garnier και τα καταστήματα Μy Market συνεχίζουν τη συνεργασία τους και την ενίσχυση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού All For Blue, που έχει ως αποστολή την προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος.

      

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ALL FOR BLUE 

 

Η All For Blue είναι μια περιβαλλοντική μη κερδοσκοπική οργάνωση (ΑΜΚΕ), με διεθνείς δράσεις, αμιγώς εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Σκοπός της είναι η προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος και η ενημέρωση για τα πλαστικά μιας χρήσης και τρόπους αποφυγής τους.  

Αν και συστήθηκε νομικά το 2017, τα μέλη της ομάδας All For Blue δίνουν το παρόν πάνω από 10 χρόνια σε πολυάριθμες δράσεις που αφορούν στον υποβρύχιο και παράκτιο καθαρισμό των θαλασσών παγκοσμίως, συμμετέχοντας και προσφέροντας ενεργά σε αυτές. 

 

Η All For Blue παρέχει εκπαιδευτικό και βιωματικό υπόβαθρο σε παιδιά και νέους, καλλιεργώντας μία οικολογική συνείδηση και συμβάλλοντας στο “χτίσιμο” μίας νέας γενιάς με περιβαλλοντική συνείδηση και συμπεριφορά.

 

ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ MEXΡI TΩΡΑ

 

Τα τελευταία τρία χρόνια έχουμε εστιάσει στην εκπαίδευση για την προστασία του περιβάλλοντος:

 

  • 2021: Eνισχύσαμε την All For Blue στο έργο της για υποβρύχιους και παράκτιους καθαρισμούς, συνδέοντας την ενέργεια με τη μέρα της γης.

 

  • 2022: Συμβαλλάμε στο έργο της Αll For Blue για την προστασία των θαλασσών σε Ακριτικά νησιά, μέσω καθαρισμού παραλιών και εκπαίδευσης μαθητών στις Οινούσσες.

 

  • 2023: Τη φετινή χρονιά συνεχίζουμε πραγματοποιώντας καθαρισμό παραλίας στο νησί της Σαλαμίνας.

 

 

Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ GARNIER ΓΙΑ GREEN BEAUTY

 

Η συνεργασία αποτελεί μέρος του προγράμματος Κοινωνικής και Εταιρικής Ευθύνης της Garnier και της πρωτοβουλίας Green Beauty. Μέσω αυτής της συνεργασίας με τον οργανισμό All For Blue και τα καταστήματα My Market, η μάρκα κάνει πράξη την παγκόσμια στρατηγική της για ένα πιο βιώσιμο περιβαλλοντικά μέλλον, καθώς βασικός στόχος της All For Blue είναι η προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος.

 

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ GARNIER

 

Η πρωτοβουλία Green Beauty της Garnier ξεκίνησε το 2020 και αποτελεί μια στρατηγική προσέγγιση της μάρκας. Η Garnier, θέτοντας στόχους βιωσιμότητας στο πλαίσιο των αξιών της, έχει ήδη εστιάσει  στην αλλαγή της πλειοψηφίας των συσκευασιών της χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένο και ανακυκλώσιμο πλαστικό καθώς και συσκευασίες από χαρτόνι που φέρουν πιστοποίηση FSC.

 

  • Αυτό διασφαλίζει ότι οι καταναλωτές μπορούν να αγοράζουν τα προϊόντα Garnier με απόλυτη σιγουριά, γνωρίζοντας ότι αυτά πληρούν τα αυστηρά κριτήρια του προγράμματος Leaping Bunny.

 

#1 φυσική μάρκα στον κόσμο (Πηγή: Euromonitor 2020).