My market Saver Pass

Πριν προχωρήσεις σε αγορά, δες αν ισχύει το Saver Pass στην περιοχή σου.
Πληκτρολόγησε τον ΤΚ της περιοχής σου και μάθε αν παραδίδουμε με συνδρομή Saver Pass.

Διάλεξε το πλάνο που σου ταιριάζει

Δευτέρα έως και Σάββατο

Όποια ώρα και όποια ημέρα επιλέξεις

12 Μήνες +1 μήνας δωρεάν
Έως και 42% όφελος Υπολογισμένο με 2 παραγγελίες τον μήνα.
Best Value
6 Μήνες
Έως και 25% όφελος Υπολογισμένο με 2 παραγγελίες τον μήνα.
Με προπληρωμή και απεριόριστες διανομές
* Οι παραδόσεις με την υπηρεσία Speedy, εξαιρούνται και από τα δύο πλάνα.

Προνόμια Saver Pass

saver-pass-usp1
Δωρεάν μεταφορικά στις παραγγελίες σου κατά την διάρκεια της Saver Pass συνδρομής σου
saver-pass-usp2
2πλάσιος χρόνος δέσμευσης στη διάρκεια καταχώρησης της παραγγελίας σου
saver-pass-usp3
1 επιπλέον μήνας δωρεάν σε κάθε ετήσιο πλάνο
saver-pass-usp4
1 δώρο έκπληξη με την παραγγελία που θα καταχωρήσεις την ημέρα των γενεθλίων σου

Συχνές ερωτήσεις

1. Τι είναι το συνδρομητικό πακέτο Saver Pass;

Το Saver Pass είναι μία υπηρεσία προπληρωμένης συνδρομής, που σου εξασφαλίζει εξοικονόμηση στα μεταφορικά κόστη των online παραγγελιών και επιπλέον προνόμια.

Υπάρχουν δύο διαθέσιμα πακέτα συνδρομής, ένα με διάρκεια 6 μηνών και ένα με διάρκεια 12 μηνών.

Το Saver Pass σου δίνει το δικαίωμα επιλογής δρομολογίου παράδοσης οποιαδήποτε ημέρα επιθυμείς από Δευτέρα έως και Σάββατο και σε οποιοδήποτε time slot.

Επιπλέον με τα Δωρεάν μεταφορικά στις παραγγελίες σου κατά την διάρκεια της Saver Pass συνδρομής σου, θα λάβεις:

• 2πλάσιο χρόνο δέσμευσης
στη διάρκεια καταχώρησης της παραγγελίας σου

• 1 επιπλέον μήνα δωρεάνσε κάθε ετήσιο πλάνο

• 1 δώρο έκπληξημε την παραγγελία που θα καταχωρήσεις την ημέρα των γενεθλίων σου. 

* Οι παραδόσεις με την υπηρεσία Speedy, εξαιρούνται και από τα δύο πλάνα.

 

2. Πόσο συχνά μπορώ να παραγγείλω με το Saver Pass ;

Μπορείς να παραγγείλεις όσο συχνά θέλεις, αλλά μπορείς να λάβεις μόνο μια δωρεάν παράδοση Saver Pass την ημέρα.

Τυχόν περαιτέρω παραγγελίες που γίνονται για παράδοση την ίδια ημέρα θα χρεώνονται με την καθορισμένη τιμή παράδοσης, όπως ορίζεται στον πίνακα επιλογής timeslot.

3. Ποιους τρόπους πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να αγοράσω το πακέτο Saver Pass;

Η αγορά των συνδρομητικών πακέτων γίνεται αποκλειστικά με πληρωμή online με τη χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας καθώς και με Google pay ή Apple pay.

4. Πότε μπορώ να κάνω την 1η μου παραγγελία με χρήση του συνδρομητικού πακέτου;

Τα οφέλη του Saver Pass θα ξεκινήσουν άμεσα μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής σου.

Με την ολοκλήρωση της πληρωμής, θα λάβεις ένα email επιβεβαίωσης της ενεργοποίησης του συνδρομητικού πακέτου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχεις δηλώσει στο προφίλ σου.

5. Το Saver Pass ανανεώνεται αυτόματα;

Το Saver Pass δεν ανανεώνεται αυτόματα.
Δυο εβδομάδες πριν τη λήξη του πακέτου σου θα λάβεις ενημέρωση και μπορείς να προχωρήσεις σε εκ νέου αγορά.

6. Πότε λήγει η συνδρομή μου ;

Η συνδρομή σου θα λήξει την τελευταία ημερολογιακή ημέρα του πακέτου που θα επιλέξεις. Για παράδειγμα, αν η 6μηνη συνδρομή σου ξεκίνησε τη 1η Ιανουαρίου, θα λήξει την τελευταία ημέρα του Ιουνίου. Παράλληλα στο επιβεβαιωτικό email που θα λάβεις για την αγορά του πακέτου, θα σου αναφέρουμε την ημερομηνία που λήγει η συνδρομή σου.

7. Πως μπορώ να τροποποιήσω το συνδρομητικό πακέτο Saver Pass που αγόρασα;

Μετά την αγορά του συνδρομητικού πακέτου Saver Pass δεν είναι δυνατή η τροποποίηση του μέχρι να λήξει η συνδρομή σου. Μπορείς να αλλάξεις τον τύπο συνδρομής σου μετά τη λήξη της, αγοράζοντας εκ νέου το πακέτο που επιθυμείς εδώ.

Αν έχεις ενεργή συνδρομή πακέτου Saver Pass Light (διάρκειας 1 μήνα, 6 μηνών ή 12 μηνών) ή το μηνιαίο πακέτο Saver Pass Flex μπορείς να το αξιοποιήσεις και να συνεχίσεις να απολαμβάνεις τα προνόμιά του έως την λήξη της ισχύος του.

8. Πώς μπορώ να ακυρώσω την συνδρομή μου ;

Έχεις τη δυνατότητα να ακυρώσεις τη συνδρομή σου εντός 14 ημερών από την ημέρα ενεργοποίησης του πακέτου σου. Αυτό προϋποθέτει να μην έχει γίνει χρήση κάποιου εκ των προνομίων του πακέτου, που έλαβες μετά την αγορά της συνδρομής. Για την ακύρωση της συνδρομής θα πρέπει να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 6027 900 ή με email στο info@eshopmymarket.gr.

9. Πως μπορώ να ξέρω ότι τα προσωπικά μου στοιχεία είναι ασφαλή;

Στα My market αναγνωρίζουμε ότι η προστασία προσωπικών δεδομένων είναι πολύ σημαντική για τους πελάτες μας και δεσμευόμαστε να προστατεύσουμε την ασφάλεια και το απόρρητο οποιονδήποτε προσωπικών πληροφοριών μας παρέχουν οι πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει τα ονόματα, τις διευθύνσεις, τους αριθμούς τηλεφώνου, τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα στοιχεία που αναφέρονται στο προφίλ του λογαριασμού σου καθώς και των παραγγελιών που έχεις πραγματοποιήσει. Τα My market συλλέγουν και αποθηκεύουν με ασφάλεια αυτές τις προσωπικές πληροφορίες.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική απορρήτου των My market κάνε κλικ εδώ.

10. Χρειάζομαι βοήθεια με το Saver Pass, που μπορώ να απευθυνθώ;

Εάν θέλεις να μιλήσεις απευθείας μαζί μας κάλεσέ μας στο 210 6027 900 ή με email στο info@eshopmymarket.gr

11. Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να γνωρίζω, για να επιλέξω συνδρομητικό πακέτο;

Στην ενότητα με τίτλο Όροι χρήσης της υπηρεσίας μπορείς να δεις όλες τις αναλυτικές πληροφορίες.