Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Αβγό: Ανακαλύψτε 10 σημαντικές πληροφορίες για μια τόσο σπουδαία τροφή!

Πρωτεΐνες  υψηλής βιολογικής αξίας, ασβέστιο, βιταμίνες Α & Β12, φολικό οξύ, ιχνοστοιχεία, φώσφορο, νάτριο, κάλιο και σίδηρο βρίσκονται μέσα σε κάθε αβγό που καταναλώνουμε! Δικαιωματικά το αβγό στέφεται με τον τίτλο του βασιλιά της διατροφής μας!

Γνωρίζατε ότι:

1.    Ένα μέτριο αβγό περιέχει 7γρ. πρωτεΐνης, μας δίνει 70-80 θερμίδες και η πρωτεΐνη που προσλαμβάνουμε ισοδυναμεί με όση πρωτεΐνη παίρνουμε από 100 γρ. κρέατος ή ψαριού.

2.    Το λίπος του είναι 7γρ. εκ των οποίων τα περισσότερα περιέχονται στον κρόκο και τα 2/3 των λιπαρών οξέων του είναι ακόρεστα.

3.    Ο μύθος ότι το αβγό αυξάνει την χοληστερόλη καταρρίφθηκε, αφού πλήθος μελετών απέδειξαν πως η κατανάλωση αβγών καθημερινά δεν επηρεάζει κατά πολύ τα επίπεδα της χοληστερόλης στο αίμα, εφόσον βέβαια ακολουθούμε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής. 

4.    Είναι μία από τις καλύτερες πηγές χολίνης. Η χολίνη είναι ένα απαραίτητο συστατικό των λιπών που παίζει βασικό ρόλο στην υγεία του εγκεφάλου.

5.    Τρώγοντας αβγό για πρωινό δημιουργούμε το αίσθημα του κορεσμού και αυτό έχει αποδειχθεί ότι βοηθά περισσότερο στο αδυνάτισμα σε σχέση με άλλες τροφές.

6.    Όσο πιο φρέσκο είναι το αβγό τόσο πιο δύσκολα καθαρίζεται.

7.    Η λεπτή διάφανη μεμβράνη λέγεται χάλαζα και βοηθά τον κρόκο να κινείται μέσα στο κέλυφος.

8.    Οι δύο πολύ σπουδαίες αντιοξειδωτικές ουσίες του (λουτείνης και ζεαξανθίνης) συμβάλλει ουσιαστικά στην πρόληψη κατά της ωχράς κηλίδας και στην γενικότερη υγεία των ματιών.

9.    Το αβγό μας βοηθά να συνέλθουμε από υπερκατανάλωση αλκοόλ χάρη στην κυστέινη που περιέχει.

10.  Η Αϊόβα είναι η πρώτη πολιτεία στις ΗΠΑ στην παραγωγή αβγών με 15 δισ. αυγά κάθε χρόνο.
 

Tip: Για να καταλάβετε αν το αβγό σας είναι φρέσκο βάλτε το σε ένα μπολ με νερό το φρέσκο αβγό θα βουλιάξει το μπαγιάτικο θα επιπλεύσει!

Διαβάστε ακόμα