Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

Παγωτό, Frozen Yogurt ή κανονικό γιαούρτι; Δροσερό δίλλημα με φανατικούς θαυμαστές.

Γιαούρτι παγωτό ή αγγλιστί Frozen Yogurt, μια συνήθεια που ξεκίνησε το 1970 στην Αμερική και τα τελευταία χρόνια έχει γίνει αγαπημένη γλυκιά συνήθεια και στην χώρα μας.

Πόσο αθώο είναι όμως το κυπελάκι με το παγωμένο γιαούρτι και ποια είναι η θερμιδική του αναλογία σε σχέση με το παγωτό;

Αρχικά είναι αναγκαίο να κάνουμε τον διαχωρισμό με το κλασικό γιαούρτι. Το κλασικό γιαούρτι θεωρείται ανέκαθεν μια πολύ υγιεινή τροφή μιας και είναι εξαιρετική πηγή ασβεστίου και πρωτεϊνών. Επίσης, περιέχει ευεργετικά προβιοτικά που ωφελούν κατά πολύ το πεπτικό μας σύστημα.

Από την άλλη πλευρά, το παγωμένο γιαούρτι είναι ένα μείγμα γάλακτος, γιαουρτιού, ζάχαρης και αρωματικών ουσιών (τεχνητές ή φυσικές). Η δημοτικότητα του ανέβηκε κατακόρυφα, γιατί μοιάζει στην υφή με παγωτό έχει λιγότερες θερμίδες και είναι πιο εύγευστο από το κανονικό γιαούρτι. Έτσι, προτιμάται σε δίαιτες χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

Εδώ όμως κρύβεται μια νόστιμη παγίδα!

Το παγωμένο γιαούρτι ναι μεν περιέχει λιγότερο λίπος, αλλά από την άλλη περιέχει αρκετή ζάχαρη και είναι αμφίβολο αν διαθέτει όλες τις ευεργετικές ιδιότητες του παραδοσιακού γιαουρτιού, λόγω της επεξεργασίας που υφίσταται.

Επίσης, η μεγαλύτερη παγίδα στο frozen yogurt είναι τα toppings που το συνοδεύουν όπως οι ξηροί καρποί, τα φρούτα, οι σάλτσες φρούτων, τα σιρόπια, η  τρούφα κ.α όλα αυτά εκτινάσσουν εύκολα τις θερμίδες στα ύψη και το μετατρέπουν σε ένα παχυντικό γλυκό χάνοντας το ρόλο του διαιτητικού γλυκίσματος.

Στον αντίποδα, βρίσκεται το αγαπημένο σε όλους μας παγωτό, που ωστόσο περιέχει αρκετές θερμίδες, λίπος, και ζάχαρη.

Έτσι, αν αναλογιστούμε πως:

  • Μισό φλυτζ. απλού γιαουρτιού περιέχει 75 θερμίδες
  • Μισό φλυτζ. παγωμένο γιαούρτι με γεύση έχει 110 θερμίδες
  • Μισό φλυτζ. από ένα τυπικό παγωτό 137 θερμίδες

ανάλογα με τις ανάγκες μας, κάνουμε και την πιο σωστή επιλογή.

Δηλαδή, αν μας ενδιαφέρει μια πιο ασφαλής επιλογή τότε στρεφόμαστε στο απλό γιαούρτι. Το παγωμένο γιαούρτι μπορεί να μας βοηθήσει να κρατήσουμε τη γραμμή μας αρκεί να μην το παρακάνουμε με τα συνοδευτικά, το ιδανικό είναι να τρώγεται σκέτο. Και το παγωτάκι ας το αφήσουμε για τις καλοκαιρινές μέρες που έρχονται φυσικά με μέτρο! 

Διαβάστε ακόμα