Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος Ανοικτά καταστήματα τις Κυριακές

Νόστιμες ιδέες για πρωινό στο σπίτι κάθε μέρα!

Το πρωινό αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα, προσφέροντάς μας ενέργεια για να λειτουργήσει σωστά ο οργανισμός μας όλη την υπόλοιπη ημέρα. Γι’ αυτό άλλωστε πρέπει να είναι θρεπτικό, υγιεινό αλλά και νόστιμο.

Τώρα που οι περισσότεροι μένουμε στο σπίτι, είναι ευκαιρία να εντάξουμε όλοι το πρωινό στις καθημερινές μας συνήθειες και να απολαμβάνουμε εύκολες και νόστιμες θρεπτικές συνταγές. Άλλωστε, η προετοιμασία παίρνει ελάχιστο χρόνο και με απλά υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μπορούμε να φτιάξουμε ένα νόστιμο πρωινό που θα μας γεμίσει ενέργεια. Συγκεντρώσαμε, λοιπόν, για εσάς κάποιες υγιεινές και γευστικές ιδέες πρωινού!

Δημητριακά με γάλα και αποξηραμένα φρούτα

Το πιο εύκολο και δημοφιλές πρωινό, δεν είναι άλλο από τα δημητριακά με γάλα. Επιλέγουμε τα δημητριακά της αρεσκείας μας, προσθέτουμε το γάλα μας και έτοιμο! Αν μάλιστα προσθέσουμε μερικά αποξηραμένα φρούτα, όπως τα ξηρά σύκα, οι σταφίδες αλλά  και ξηρούς καρπούς, αυξάνουμε τη διατροφική αξία του πιάτου μας.

3-(3).jpg

Τοστ με χυμό

Το τοστ είναι μια εύκολη επιλογή στο πρωινό μας. Επιλέγουμε να το γεμίσουμε με ό,τι υλικό μας αρέσει, όπως τυρί, ντομάτα, γαλοπούλα και το συνοδεύουμε με ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι ή κάποιο φρούτο.

Ομελέτα με λαχανικά

Μια ομελέτα δεν μπορεί να λείπει από τις επιλογές μας για εύκολο και υγιεινό πρωινό. Βάζουμε μερικά αγαπημένα μας λαχανικά όπως ντομάτα, μανιτάρια, κολοκύθι και έχουμε στη στιγμή ένα θρεπτικό και γευστικότατο πρωινό.

1-(5).jpg

Κέικ

Φυσικά και το αγαπημένο μας σπιτικό κέικ είναι στις επιλογές του πρωινού μας. Ανάλογα με τις προτιμήσεις μας έχουμε τη γεύση κέικ που μας αρέσει και το συνοδεύουμε με φρέσκα φρούτα ή έναν φυσικό χυμό της αρεσκείας μας.

Και επειδή μπορεί μέχρι να έρθει η ώρα του μεσημεριανού μας γεύματος να θέλουμε ένα ελαφρύ σνακ, μπορούμε να φτιάξουμε τις δικές μας μπάρες δημητριακών με τα δημητριακά και τα φρούτα που μας αρέσουν!

Φρυγανισμένο ψωμί με φυστικοβούτυρο και κομματάκια φράουλας

Ένα ακόμα θρεπτικό και νόστιμο πιάτο για πρωινό είναι το ψωμί με φυστικοβούτυρο και φράουλα. Φρυγανίζουμε λίγο ψωμί, αλείφουμε το φυστικοβούτυρο και βάζουμε από πάνω κομματάκια φράουλας. Μπορούμε επίσης να προσθέσουμε και λίγη κανέλα. Το πιάτο μας είναι θρεπτικό, γευστικότατο και όμορφο!

2-(2).jpg

Μένουμε σπίτι λοιπόν, απολαμβάνουμε τον χρόνο με τον εαυτό μας και την οικογένειά μας και υιοθετούμε σωστές συνήθειες για τον οργανισμό μας.

Διαβάστε ακόμα