Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος
Xρήσιμα tips και healthy swaps για να μειώσετε τα trans λιπαρά στη διατροφή σας!
Τα «κακά» λιπαρά είναι τα κορεσμένα και τα trans λιπαρά. Η πρόσληψη μεγάλων ποσοτήτων αυτών των λιπαρών αποτελεί μία από τις πιο συνηθισμένες αιτίες αύξησης της χοληστερόλης και τον κύριο παράγοντα που αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιοπάθειες. Δες tips & healthy swaps για να τα μειώσεις στο άρθρο που ακολουθεί.

Διάβασε περισσότερα
Λιπαρά και παιδί: Τι ρόλο παίζουν στη διατροφή του, και πώς να μειώσετε τα κορεσμένα λιπαρά που καταναλώνει.

Δεν είναι λίγες οι μητέρες εκείνες που προβληματίζονται σχετικά με το αν το παιδί τους πρέπει να καταναλώνει λίπος και, αν ναι, για το ποια θα πρέπει να είναι η πηγή αυτού. Η αλήθεια είναι ότι τα λιπαρά έχουν ψευδώς αποκτήσει τη φήμη του «κακού». Στην πραγματικότητα όμως, κάποια από αυτά μας είναι απολύτως απαραίτητα σε κάθε ηλικία και δη στην παιδική, όπου η ανάπτυξη έχει τον κύριο λόγο.

Διάβασε περισσότερα
Λιπαρά: Tι είναι τα κορεσμένα λιπαρά; Ποιος ο ρόλος τους στην υγεία και πού τα συναντάμε.

Όσο και αν ακούγεται απίστευτο, τα λιπαρά παίζουν σημαντικό ρόλο στην υγιεινή διατροφή, αποτελώντας πηγή ενέργειας και απαραίτητων λιπαρών οξέων. Ωστόσο, τα τρόφιμα περιέχουν διαφορετικά είδη λιπαρών που συχνά θεωρούνται και «κακά». Tα «κακά» κορεσμένα λιπαρά έχουν συσχετιστεί με αυξημένα επίπεδα LD-χοληστερίνης, έναν από τους παράγοντες κινδύνου για την εμφάνιση στεφανιαίας νόσου. Τι είναι και πώς επηρεάζουν τον οργανισμό μας τα κορεσμένα λίπη;

Διάβασε περισσότερα
Λιπαρά: Μειώστε τα χωρίς να στερηθείτε τη γεύση

Τα λιπαρά είναι συστατικά απαραίτητα και ωφέλιμα για τον οργανισμό μας. Ωστόσο συχνά ακούμε να γίνεται λόγος για «καλά» λιπαρά, τα οποία ενισχύουν την υγεία μας και «κακά» λιπαρά, τα οποία όχι μόνο παχαίνουν αλλά θεωρούνται υπεύθυνα για πολλές σοβαρές παθήσεις όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση, το καρδιαγγειακό έμφραγμα και πολλά ακόμη. 

Διάβασε περισσότερα
Τrans λιπαρά και παιδί: Χρήσιμες συμβουλές για μια παιδική διατροφή με λιγότερα trans λιπαρά

Σύμφωνα με τις διεθνείς συστάσεις, η πρόσληψη trans λιπαρών οξέων συστήνεται να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη. Το μεγαλύτερο ποσοστό λιπαρών που προσλαμβάνουν τα παιδιά, θα πρέπει να προέρχεται από πηγές πλούσιες σε πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, όπως ψάρια, πουλερικά, άπαχο κρέας, ξηρούς καρπούς και φυτικά έλαια. Είναι αυτονόητο!

Διάβασε περισσότερα
Τrans λιπαρά: Πόσα συνίσταται να καταναλώνετε και πώς θα τα μειώσετε στη διατροφή σας

Οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι τα τρανς λιπαρά πρέπει να αποφεύγονται, καθώς δεν παρέχουν κανένα διατροφικό όφελος στους καταναλωτές. Αποτελούν τεχνητώς υδρογονωμένα λίπη, τα οποία είναι φτηνά, βελτιώνουν την υφή του φαγητού και επιμηκύνουν το χρόνο διατήρησης στα ράφια των καταστημάτων. Δείτε στο άρθρο που ακολουθεί συμβουλές για το ποιες τροφές καλό είναι να αποφεύγετε.

Διάβασε περισσότερα
Trans λιπαρά: Μάθετε τα πάντα για τα trans λιπαρά. Ποιές είναι οι βασικές πηγές τους και πώς επηρεάζουν την υγεία μας

Τα trans λιπαρά είναι ένα θέμα που απασχολεί την επιστημονική κοινότητα εδώ και καιρό. Παρόλο όμως που κυκλοφορούν χιλιάδες άρθρα στο διαδίκτυο, δεν είναι βέβαιο ότι όλοι τα έχουν διαβάσει και γνωρίζουν για το θέμα.

Διάβασε περισσότερα