Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

*Σημεία προσοχής*

Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε το γλυκό ως επιβράβευση στα παιδιά. Δεν είναι δύσκολο να πέσουμε στην παγίδα να το κάνουμε, αλλά είναι μια κακή συνήθεια που πρέπει να σταματήσει, καθώς η τεχνική έχει συνήθως τα αντίστροφα αποτελέσματα. Δίνεις στο παιδί γλυκό; Το κάνεις αυτόματα πιο επιθυμητό στα μάτια του!

Διαβάστε τις ετικέτες των τυποποιημένων τροφίμων π.χ. δημητριακά πρωινού και επιλέξτε για τα παιδιά το προϊόν με τη χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Και μερικά ακόμα tips για τους γονείς:

Ούτε ο Σπίλμπεργκ δεν θα έβαζε στην ταινία του έναν παιδικό χαρακτήρα που δεν του αρέσουν τα γλυκά. Είναι κυριολεκτικά σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Αν όμως εσείς έχετε ένα τόσο σπάνιο είδος παιδιού, που δεν είναι φανατικός θαυμαστής της γλυκιάς γεύσης και σας ζητάει γλυκό μία-δυο φορές την εβδομάδα, μην του το αρνείστε. Σ’ αυτή την περίπτωση, σας παίρνει να είστε πιο ελαστικοί μαζί του και να το αφήσετε να καταναλώσει το γλυκό που επιθυμεί, με μέτρο στην ποσότητα πάντα. Αν ζητάει γλυκό μια φορά τη βδομάδα αλλά τρώει ένα ζαχαροπλαστείο στην καθισιά του, τι νόημα έχει;

Φυσικά,  τα περισσότερα παιδιά έχουν την τάση να αναζητούν κάτι γλυκό συχνότερα. Επομένως, πρέπει να είστε επινοητικοί και να τους προσφέρετε πιο υγιεινές και θρεπτικές επιλογές, όπως:

  • σπιτικό ρυζόγαλο
  • γιαούρτι με μέλι και λίγους ξηρούς καρπούς
  • ζελέ χωρίς ζάχαρη με κομμάτια φρούτων
  • τάρτα με σπιτική μαρμελάδα ή κομμάτια φρέσκων φρούτων
  • ψητά φρούτα με κανέλλα ή λίγο μέλι
  • γλειφιτζούρια χωρίς ζάχαρη
  • Αναψυκτικά, ενεργειακά ποτά ή χυμοί με πρόσθετα σάκχαρα καλό είναι να μένουν μακριά από τα παιδικά στομαχάκια. Εκεί μέσα πρέπει να μπαίνουν φρεσκοστυμμένοι χυμοί ή smoothies με φρέσκα φρούτα και γάλα/γιαούρτι χαμηλών λιπαρών.

Extra tip: για να δώσετε μια πινελιά αναψυκτικού στον χυμό των παιδιών, μπορείτε να προσθέσετε λίγο ανθρακούχο νερό!