Εύρεση πλησιέστερου καταστήματος

 Μην ξεχνάτε πως αυτό το γεύμα παρέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και την ενέργεια που χρειαζόμαστε για τις ιδιαίτερα απαιτητικές ημέρες της καθημερινότητάς μας.

  • Κερδίστε χρόνο ρυθμίζοντας το ξυπνητήρι σας να χτυπήσει 10-15 λεπτά νωρίτερα. Είναι αρκετά για να προετοιμάσετε και να απολαύσετε π.χ. ένα μπολ με γάλα και δημητριακά.
  • Θέστε μικρούς και ρεαλιστικούς στόχους. Για παράδειγμα, αν δεν τρώτε ποτέ πρωινό, μπορείτε αρχικά να στοχεύσετε στα 3-4 πρωινά την εβδομάδα και να αυξάνετε σταδιακά τη συχνότητα μέχρι να φτάσετε στο «κάθε μέρα».
  • Ξεκινήστε με κάτι μικρό. Αν δεν πεινάτε ιδιαίτερα το πρωί, μπορείτε να κάνετε την αρχή επιλέγοντας κάτι πιο... minimal, για παράδειγμα δύο φρυγανιές ολικής άλεσης και λίγο τυρί χαμηλών λιπαρών. Με τον καιρό μπορείτε να οργανωθείτε και να ετοιμάζετε ένα πλήρες πρωινό (π.χ. κάποιο προϊόν ολικής άλεσης + γαλακτοκομικά/ πρωτεΐνη + φρούτο).

ΠΡΩΙΝΟ ΓΙΑ ... ΒΙΑΣΤΙΚΟΥΣ!

Αν δεν θέλετε ενα παραλέιψετε το πρωινό σας, αλλά ο χρόνος σας πιέζει, το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη οργάνωση!

Προετοιμαστείτε αποβραδίς
Από το προηγούμενο βράδυ τοποθετήστε στο τραπέζι ό,τι σας χρειάζεται για το πρωινό σας: ένα πιάτο ή μπολ, μαχαιροπίρουνα ή ακόμα και υλικά που διατηρούνται σε θερμοκρασία δωματίου π.χ. ψωμί, δημητριακά, φρούτα, μέλι. Έτσι, το μόνο που έχετε να κάνετε το πρωί είναι να βγάλετε το χυμό ή/και ένα γαλακτοκομικό από το ψυγείο. 

Βάλτε το πρωινό στην τσάντα
Ακόμα και για τις εξαιρετικά «δύσκολες ημέρες», που ο χρόνος εντός σπιτιού πραγματικά μετράει αντίστροφα, υπάρχει λύση! Επιλέξτε τρόφιμα που μεταφέρονται εύκολα όπως γιαούρτι, κράκερς, μπάρες δημητριακών, ξηρούς καρπούς ή φρούτα και καταναλώστε τα στη διαδρομή ή μαζί με τον καφέ σας στη δουλειά!